ترفندهای کسب درآمد با گوشی

ترفندهای کسب درآمد با گوشی

بهترین روش ها و ترفندهای کسب درآمد با گوشی از طریق شبکه های اجتماعی در وب سایت پر سود شو "por-sood-sho" .

محل لوگو

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 4
  • بازدید دیروز : 34
  • بازدید کل : 60836

پکیج حرفه ای کسب درآمد با گوشی


پکیج حرفه ای کسب درآمد با گوشی

 

سلام دوست عزیز:

فرقی نمیکند که شما صاحب یک بیزینس باشید یا یک پیج شخصی داشته باشید ویا حتی کارمند یا کارگر باشید همه چیز به سرعت در حال پیشروی به سمت دنیای دیجیتال مارکتینگ و شبکه های مجازی است و چیزی که باعث پیشرفت شما در کار میشود داشتن اطلاعات درست و به روز است.

پدر و مادرها همیشه به ما می‌گفتند که درس بخوان تا دانشگاه بروی و دکتر و مهندس بشوی. با گوشی و اینترنت مخالف بودند و همیشه امواج آن را بهانه می‌کردند تا از ما دورشان کنند. هیچ‌وقت فکرش را هم نمی‌توانستند بکنند که روزی شغل‌های اینترنتی می‌توانند آنقدر زیاد شوند که حتی از دکتر و مهندس هم درآمد و صدالبته آسایش بیشتری را فراهم کنند

 

اما دوره و زمانه عوض شده و با شیوع کرونا به ما ثابت شد که شغل اینترنتی، می‌تواند خیلی مفید و موثر باشد.

دیگر کسی که آشپزی‌اش خیلی خوب باشد، می‌تواند بدون این‌که میلیون‌ها تومان خرج اجارۀ رستوران و مغازه بدهد، کسب و کار اینترنتی خود را راه‌اندازی کند و از این طریق شناخته‌تر شود. کسی که کمی تایپ و ترجمه‌اش خوب باشد می‌تواند پروژه‌های مختلفی را بگیرد و با آن‌ها زندگی‌اش را بگذراند. 

 

خوبی شغل اینترنتی این است که زحمت خرید بستۀ اینترنت فقط به گردن‌تان است و احتمالاً باید برای کسب و کارتان مواد اولیۀ لازم را بگیرید. حالا این مواد اولیه، می‌تواند مهارتی باشد که به شما کمک می‌کند تا کارتان را پیش ببرید، یا لوازم فیزیکی برای پیشبرد کار؛ هرچه که هست، آسان و کم‌هزینه است. هر کسی با هر سن و سالی می‌تواند به داشتن یک شغل اینرتنتی فکر کند.

4kia.ir

 

مثلاً دانشجوها اغلب به‌دنبال کار پاره وقت هستند و بیشتر اوقات سر از کافه‌های اطراف خوابگاه درمی‌آورند. برای یک دانشجو که به‌قول برخی اساتید «باید دانشجوی تمام وقت باشد» و درسش را بخواند، کار فیزیکی فقط هدر دهندۀ انرژی و زمانش است. همینجاست که برخی از دانشجوها به سمت نگارش مقاله و پایان‌نامۀ یکدیگر می‌روند.

 

سعی می‌کنم بی‌طرف باشم و از درستی و غلطی این کار نگویم؛ اما اگر دانشجو هستید و به‌دنبال منبع درآمدی برای خودتان می‌گردید، همیشه راه‌های بهتری هم هست. مثل یک کار اینترنتی که رایگان است و نیاز به سرمایه ندارد. شما می‌توانید از خانه کارهایتان را انجام دهید و حتی کسب و کاری راه بیاندازید و درآمدزایی کنید.

 

اما قبل از اینکه به سراغ شغل‌های اینترنتی برویم، بیایید با دیدن ویدئوی زیر کمی با فروش اینترنتی یا مدیریت کردن یک کسب و کار اینترنتی آشنا شویم. شاید اصلاً همینجا پشیمان شدید یا برعکس مصمم‌تر شدید که به زودی کارتان را شروع کنید.

"font-size: 12pt;"> 

در این مطلب از وب سایت por-sood-sho به چند روش کسب درآمد از طریق شبکه های اجتماعی اشاره می‌کنیم. اگر شما هم می‌خواهید از طریق اینترنت برای خودتان درآمدزایی کنید، بهتر است بدانید که در هر سن و سالی که هستید، این کار کاملاً شدنی است. این مطالب را تا انتها بخوانید تا راه درست کسب درآمد از اینترنت را برای خودتان پیدا کنید، اما اگر با خواندن این مطالب هنوز در انتخاب کسب و کار خودتون تردید داشتین تا انتها همراه ما باشین.

مطالب سایت عبارتند از:

ترفندهای ناب اینستاگرام

راه های افزایش فروش در اینستاگرام

 بهترین و بدترین زمان انتشار پست در اینستاگرام

چطور از روبیکا کسب درآمد کنیم

 روش های کسب درآمد از یوتیوب

چگونه از تلگرام درآمد کسب کنیم

 تکنیک های مهم افزایش ممبر تلگرام که باید بکار ببرید

ربات تلگرام چیست و چگونه به کسب وکار شما کمک میکند

 آشنایی با اصطلاحات تلگرامی

روش های کسب درآمد با واتساپ

ترفندهای کسب درآمد با توییتر

ترفندهای نوشتن عنوان جذاب برای تبلیغات خود

 

مطالب و ترفندهایی که برای شما عزیزان گرداوری کردیم یکی از پول سازترین روش های کسب درامد از اینترنت هست وشما در هر شغلی که فعالیت میکنید با بکارگیری آنها باعث افزایش فروش و در نتیجه افزایش درآمد خود میشوید. اما توجه داشته باشید برای افرادی که هنوز اقدام به انتخاب شغل نکرده اند و یا محصل یا دانشجو هستن یا افرادی که دراین شرایط سخت کرونا شغل خودشون رو از دست دادن و یا حتی خانم های خانه داری که به هر دلیل شرایط کار کردن بیرون از خانه رو ندارن و قصد دارن از طریق اینترنت کسب درامد در منزل انجام بدن یک روش بسیار ساده و در عین حال پر فروش را داریم.

این روش فوق العاده بی نظیر و درآمد زا چکیده تمام روش ها و ترفندهایی هست که در این سایت به طور رایگان در اختیار شما قرار داده ایم.

تیم حرفه ای "پر سود شو" بعد از تلاش و پشتکار فراوان و همچنین هزینه های زیادی که در حوزه کسب و کار اینترنتی انجام داده موفق به شناسایی و راه اندازی یک روش فوق العاده بی نظیر و پولساز از طریق تمام اپلیکیشن ها وبرنامه های پر مخاطب موجود در فضای اینترنت نظیر اینستاکرام- واتساپ- تلگرام- ایتا- روبیکا- و حتی دیوار و شیپور و... نموده است. در این روش بی نظیر و عالی و در عین حال ساده میتوانید بدون سرمایه حتی با یک ریال هزینه روزانه بین 200 تا 800 هزار تومان از طریق گوشی موبایل کسب درامد انجام داد.

این روش فوق العاده پولساز به صورت یک پکیج حرفه ای گرداوری شده و با آموزش هایی که در این پکیج قرار داده ایم میتوانید شما درهمان روزهای اول کسب درآمد خودتون رو شروع کنید. فقط کافیه روزی دو ساعت وقت برای انجام این کار قرار بدین و متوجه خواهید شد در مدت زمان خیلی کوتاه بهترین درآمد رو از طریق همین گوشی بدست می آورید و استقلال مال پیدا خواهید کرد

 

 

به شما  آموزش میدیم که چطور حتی در خواب درآمد زایی کنید، درآمد شما از این روش ساعت خواصی نداره و هر ساعت از شبانه روز شما کسب درآمد دارین. 

این روش پولسازی که به شما اموزش میدیم هیچ ربطی به سرمایه گذاری در بورس و فارکس و بیت کوین نداره

این روش،طراحی سایت و تولید محتوا نیست!

این روش،زیرمجموعه گیری نیست! 

این کار،نیاز به دانش زبان انگلیسی ندارد! 

این روش، گوگل ادسنس نیست و کار کردن با سایتهای کلیکی و تبلیغات و حتی  آپلود کردن ویدیو و کسب درآمد از آپلود سنترها نیست!

این روش،آینوتی و یا شرکت های مثل پنبه ریز و بیز و امثال اینها نیست.

آموزش این روش به صورت ویدیو و هم فایل pdf و به صورت خیلی راحت و آسان ظبط شده که برای تمام افراد قابل فهم و یاد گیری باشه .این پکیج مناسب تمام دانشجویان، کارمندان و کارگران و حتی خانم های خانه دار هست فقط کافیه یک گوشی موبایل اندروید در اختیار داشته باشید.

لازم به ذکر است میزان درآمد از گوشی و موفقیت به انتخاب و تلاش شما بستگی دارد

 

 

بعد از فرایند خرید این پکیج رو دانلود کنید و همچنین به طور خودکار این پکیج به جیمیلتان ارسال میشود حتما از برنامه های باز کننده فایل مانند rar استفاده کنید. اگر به هر نحو برای دانلود به مشکل بر خوردین با قسمت پشتیبانی تماس بگیرید

 

دوست عزیز: این روش کسب درامد از اینترنت که در اختیار شما قرار خواهد گرفت کاملا تضمینی و تست شده میباشد و خداروشکر افراد زیادی هستن که از این طریق به درامد میلیونی دست پیدا کرده اند اما اگر شما پس از خرید پکیج نتونستین اولین کسب درامد خودتون رو بدست بیارین حتما با پشتیبانی هماهنگی کنید تا مشکلات شما را دراین راه رفع کنند،اما اگر بازهم با آموزشها نتونستین کسب درامدانجام دهید این تضمین رو به شما میدهیم که با ارایه فعالیت های که انجام داده اید مبلغ شمارو کامل و بدون هیچ پیش شرطی به حسابتون پرداخت کنیم. 

 

با ارسال عدد 5 به شماره 500020304834 کد تخفیف 20000 تومانی دریافت خواهید کرد که با قرار دادن این کد در قسمت درگاه پرداخت اینترنتی (قسمت کد تخفیف) و اعمال آن،بجای مبلغ 80 هزار تومان،مبلغ 60 هزار تومان پرداخت خواهید کرد.

 

 

لطفا نظرات،پیشنهادات و انتقادهای خودتون را ازقسمت دیدگاه کاربران سایت و یا در واتساپ در میان بگذارید 

 با خرید این پکیج حرفه ای از پشتیبانی سایت  پر سود شو  تا به اولین درآمد خود بهره مند خواهید شد
 
در صورت بروز هرگونه مشکل به تیم پشیبانی سایت به جیمیل porsoodsho@gmail.com ویا به شماره 09130904834 در واتساپ پیام دهید


مبلغ واقعی 428,000 تومان    60% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 171,200 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۴ بهمن ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 19306

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (26)

احسان محمودی
۴ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۲۷

مطالب سایتتون خوب بود خسته نباشید


پاسخ مدیر سایت: ممنون از دیدگاهتون جناب محمودی
موفق و پرسود باشید

الناز شکری
۴ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۰۹

موفق باشید


پاسخ مدیر سایت: ممنون خانم شکری گل

ali reza
۵ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۰۱:۲۵

پکیجتون رو خریداری کردم کسب و کار نو و جدیدی بود برام تازگی داشت انشالله خدا سلامتی بده بهتون


پاسخ مدیر سایت: علی رضا جان امیدوارم با اموزش هایی که میبینی بتونی درامد بالایی بدست بیاری اگر سوالی داشتی به پشتیبانی واتساپ پیام بده

عماد.م
۵ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۰۵

سلام مطالبتون کاربردی بود برام استفاده کردم
خداقوت


پاسخ مدیر سایت: سپاسگزارم عماد عزیز گل

الهام نوروزی
۵ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۴۶

با سلام و خسته نباشید
اگر امکانش هست یه مقدار راجب کار بیشتر توضیح بدین.ممنون از پاسخگوییتون


پاسخ مدیر سایت: سرکار خانم نوروزی سلام و عرض ادب.بخاطر سواستفاده احتمالی از این روش کسب درامد با عرض معذرت مجبورم توضیح بیشتری راجب پکیج ندم اما بدونید که یک روش کاملا جدید و بروزی هست و با استفاده از اموزشهایی که میبینید میتونید از همون روزای اول کسب درامد خودتون رو شروع کنید و حتی به بالای 400 هزار در روز برسید و از همه مهمتر ما شما را تا به درامد رسیدنتون پشتیبانی میکنیم
پرسود باشید گل

الهام نوروزی
۶ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۰۸:۵۸

مرسی.پکیجتون رو خریدم فقط چجوری با پشتیبانی هماهنگ بشم


پاسخ مدیر سایت: سلام با شماره همراه 09130904834 از طریق واتساپ پیغام خودتون رو مطرح کنید
موفق باشید

عبداللهی
۹ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۰۱:۳۴

مطالب ساییتون خوب بود روش ها و اموزشهای خوبی قرار داده بودین ولی اگر از پیام رسان ایتا هم مطلب میزاشتین بهتر بود چون من اونجا هم دارم کسب درامد میکنم.


پاسخ مدیر سایت: دوست عزیز ممنون از پیشنهادتون امیدوارم همیشه موفق و پرسود باشید گل

sh.m
۱۰ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۴۰

سلام خسته نباشید خواستم تشکر کنم از شما و تیم پشتیبانیون من اول قصد خرید نداشتم چون از اینجور سایتا زیاد دیدم که هم پشتیبانی درست نداشتن همم محصول خوبی نداشتن ولی وقتی با پشیبانی صحبت کردم و از محصول مطمعن شدم خیالم راحت شد و محصولو خریدم و خدارو شکر از روش کسب و کاری که یاد گرفتم تونسم به درامد برسم.خدا ازتون راضی باشه


پاسخ مدیر سایت: دوست عزیز ممنون ازنظر مثبتی که به این سایت داشتین حتما مزد اعتمادتون رو میگیرین و اگر باز سوالی داشتین با پشتیبانی مطرح کنید
پرسود باشید

انصاری
۱۱ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۰۲:۱۸

با سلام و احترام ممنون از زحتمات شما خدا قوت


پاسخ مدیر سایت: سپاسگزارم موفق باشید گل

سانیا فرامرزی
۱۱ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۰۸

سلام مرسی از آموزش و وقتی که گزاشتین تا اینجای کار که خوب بوده فقط یه سوال داشتم من هنوز نتونسم کل اموزش رو یاد بگیرم ایا باید از تمام برنامه ها استفاده کنم؟



پاسخ مدیر سایت: سلام و عرض ادب همانطور که تو اموزش هاتون یاد میگیرید شما بااین کار روشی رو یاد میگیرید که از تمام شبکه های مجازی کسب درامد کنید بنابراین هرچی بتونید دامنه فعالیتتون رو بیشتر کنید درامدتون بیشتر میشه

حامد بلال
۱۲ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۵۴

دیگه الان هرکسی تو اینترنت هست داره پول در میاره


پاسخ مدیر سایت: دقیقا همینطوره با این اوضاع اقتصادی حتما نیاز هست که یک شغل اینترنتی داشته باشی

sara taheri
۱۳ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۳۹

?salam .baray man k khanedar hastam v bache daram monaseb hast


پاسخ مدیر سایت: سرکار خانم طاهری صد البته که مناسب شما هست چون بدون سرمایه و خیلی راحت و با یک گوشی اندروید میتونید در خانه از طریق اینترنت و فضای مجازی کسب درامد کنید

نازی
۱۴ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۱۷

سلام لطفا به سایت منم سر بزنید **************

حسین جباری
۱۴ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۴۴

خوب بود خسته نباشید


پاسخ مدیر سایت: ممنون جناب جباری
موفق باشید گل

روژین یاوری
۱۵ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۰۹

سلام
راستش من دوتا پکیچ مختلف کسب درامد از سایتای دیگه خریداری کردم اما هیچ کدومشون کار درست و حسابی نبود با اینکه میگفتن پشتیبانی داریم ولی وقتی خریداری کردم هیچ کدوم جوابگو نبودن من تصمیم دارم بخرم ولی نمیدونم شما کار واقعی دارین یعنی میشه ازش پول دراورد البته ببخشید اینجوری میگم


پاسخ مدیر سایت: با سلام و احترام.سرکار خانم شک شما کاملا طبیعی هست و قبول داریم که افراد زیادی هستن که به اسم کسب و کار اینترنتی اقدام به فروش محصول میکنن و با گفتن پشتیبانی سعی میکنن اعتماد شمارو جلب کنن و وقتی شما پکیجشون رو خریداری کردین نه تنها جز یک فایل ساده چیزی نصیب شما نمیشه بلکه پشتیبانی هم ندارن که پاسخگو باشن.اما تیم por-sood-sho این اطمینان رو به شما میده که اگر با اموزشهایی که میبینید ظرف مدت یکماه به اولین درامد خودتون نرسیدین وجه خریداری این پکیج رو کامل تقدیمتون کنن و همچنین شما میتونید از نطرات کاربران سایت انتخاب خودتون رو انجام بدید

نوید
۱۶ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۰۱:۰۶

سلام
من قبلا چند تا پکیج درآمد زایی دیدم که اکثریت اونا و کلا پکیج های در مجازی راجبه درآمد زایی
در شبکه های اجتماعی هستن و تقریبا همشون شبیه همن
شما هم میگید روشی در شبکه ها اجتماعی هست
خب چطوری مطمئن بشیم که روش پکیج شما با بقیه فرق داره ؟
و گفتید سقف درآمد ۸۰۰ تومنه ، خوبه ولی عالی نیست !
یعنی بیشتر از این نمیتونه باشه ؟!

پاسخ مدیر سایت: سلام نوید عزیز.کسب درامد از اینترنت روشهای مختلفی داره که البته من دقیق نمیدونم چه روش هایی رو شما دیدین ولی ما با روشی که در اختیار افراد قرار دادیم خداروشکر تونستن به خوبی ازش کسب درامد کنن و اینکه فرمودید روزانه بیشتر از 800 هزار میتونه باشه باید بگم که ما یه درامد معقول و واقعی رو گفتیم اصلا قصد بزرگنمایی مبلغ رو نداریم ما حتی تو فایل pdf خدمت دوستان عرض کردیم که با یکسری از روش ها روزانه بالای 2000000 کسب درامد میتونید داشته باشید فقط به اراده و پشتکار شما بستگی داره. درکل خدمتتون عرض کنم کسب درامد از اینترنت هیچگونه محدودیتی برای افراد نداره فقط لازمه اون هدف،اراده و پشتکار شما هست
پرسود باشید گل

نادیا عباسی
۱۷ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۵۹

از مطالب سایتتون استفاده کردم بیشتر راه های افزایش فروش در اینستاگرام برام جذاب بود ممنون از سایت خوبتون


پاسخ مدیر سایت: سلام و عرض ادب ممنون از دیدگاه مثبتتون.موفق باشید

mohamad hosin.m
۱۸ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۳۶

سلام خسته نباشید من هرچی تلاش میکنم نمیتونم به درگاه اینترنتی وصل بشم مشکل کجاست؟


پاسخ مدیر سایت: سلام محمد حسین عزیز درگاه اینترنتی هیچ مشکلی نداره احتمالا اینترنت شما ضعیفه لطفا در ساعت دیگیری خرید رو انجام بدین و اگر باز به مشکل برخوردین با پشتیبانی واتساپ هماهنگی کنید تا شماره کارت خدمتتون بدن
پر سود باشید گل

نیکا سهیلی
۱۹ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۱۷

سلام و خسته نباشید به عوامل سایت POR-SOOD-SHO من حدود دوماهی میشه که با سایت شما اشنا شدم و پکیجتون رو تهیه کردم و خداروشکر با این روش کسب و کاری که معرفی کردین تونسم نزدیک 2 میلیون و 300 هزار درامد کسب کنم خیلی تا الان راضی هستم و میدونمم که روزای بهتری هم دارم خواستم یه تشکر ویژه ازتون بکنم بابت صداقتی که داشتین.


پاسخ مدیر سایت: سرکار خانم سهیلی باعث افتخار بنده هست که تونستیم یه قدم هرچند کوچک برای بهتر شدن اوضاع زندگیتون برداشته باشیم.پیروز باشید

سپهر
۲۰ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۱۵

سلام درامدی که میشه کسب کرد دایمی هست؟


پاسخ مدیر سایت: سلام دوست عزیز بله دایمی هست

کیمیا
۲۴ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۰۱:۱۱

عالی بود


پاسخ مدیر سایت: سپاسگزارم گل

رضا صمیعی
۲۴ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۴۰

مطالب سایت رو مطالعه کردم خیلی برام مفید بود من مغازه دارم اجناس خودمو از روش های اینستا و تلگرام میخام تبلیغ کنم خیلی برام مفید بود پکیجتونم تهیه میکنم چون میخام منبع درامد دیگه ای هم داشته باشم


پاسخ مدیر سایت: جناب صمیعی ممنونم امیدوارم کسب و کارتون پراز خیرو برکت براتون باشه
پر سود باشید

donya.gh
۲۵ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۴۷

.salam be hame. raveshe daraamad zaei kheili khobi hast faghat bayad poshtekar dashte bashin v khalagh bashin


پاسخ مدیر سایت: سلام و عرض ادب.ممنون از نظرتون که به اشتراک گزاشتین

رجایی
۲۷ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۲۴

سلام چنتا سوال الان به جیملتون ارسال کردم ممنون میشم جیملتون رو چک کنید


پاسخ مدیر سایت: با سلام خدمتتون ارسال شد.

حسن خانی
۳۰ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۰۱:۰۲

سلام وقتتون بخیر درامدی که در میاریم کی بحسابمون منتقل میکنید؟


پاسخ مدیر سایت: سلام جناب خانی درامد شما آنی بحسابتون منتقل میشه و مدیریت حسابتون فقط شخص شما هستین

رضایی
۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۵۴

سلام ممنون از شما و پشتیبانی خوبتون خداروشکر تونسم یه کسب و کار جدید پیدا کنم و چند برابر پول این پکیج به درامد برسم فقط یکم زمان برد تا به درامدم رسیدم


پاسخ مدیر سایت: سلام و عرض ادب دوست عزیز خیلی خوشحالم که تونستین با تلاش خودتون راه و روش کسب درامد از اینترنت رو پیدا کنید و به درامد برسین
موفق و پرسود باشید دست

لطفا نظرات،پیشنهادات و انتقادهای خودتون روازقسمت دیدگاه کاربران سایت و یا در واتساپ در میان بگذارید

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "POR-SOOD-SHO" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما