ترفندهای کسب درآمد با گوشی

ترفندهای کسب درآمد با گوشی

بهترین روش ها و ترفندهای کسب درآمد با گوشی از طریق شبکه های اجتماعی در وب سایت پر سود شو "por-sood-sho" .

محل لوگو

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 15
  • بازدید دیروز : 22
  • بازدید کل : 61580

ترفندهای کسب درآمد با توییتر


ترفندهای کسب درآمد با توییتر

ترفندهای توییتر و راه هایی برای بهبود اکانت توییتری، موضوعی است که مورد توجه کاربران بسیاری قرار گرفته است. یکی از محبوب ترین و پرطرفدارترین شبکه های اجتماعی، که این روزها بیشتر مورد توجه سیاست مداران ما، قرار دارد، توییتر می باشد. اگر گاهی اوقات اخبار شبکه های ایرانی و خارجی را مشاهده کنید، می بینید که توییت ها یا بهتر است بگوییم، متن هایی که سیاست مداران در این شبکه اجتماعی، به اشتراک می گذارند، چقدر، مورد توجه شبکه های خبری قرار می گیرد. با نگاهی ساده به این موضوع، متوجه می شوید که توییتر می تواند برگ برنده شما برای حضور هر چه بهتر در شبکه های اجتماعی و توسعه کسب و کارتان باشد. همین که به توییت های این شبکه اجتماعی، در اخبار، توجه زیادی می شود، یعنی هر روز، سیل عظیمی از کاربران اینترنتی، حتی برای کنجکاوی هم شده، اکانتی را در توییتر ایجاد می کنند.با کسب و کار پر سود شو por_sood_sho همراه باشید.

حال به نظر شما این بهترین موقعیت برای بازاریابی کسب و کار شما نیست؟

آیا توییتر برای کسب و کار ما، کاربرد دارد؟

ما اینجاییم که به این سوالات پاسخ دهیم و در همین راستا، بهترین ترفندها، تنظیمات و تکنیک ها را برای بهبود وضعیت اکانت توییتر و افزایش درآمد از طریق این شبکه اجتماعی را برای شما، شرح دهیم. قبل از هر چیز در آموزش ترفندهای توییتر، باید به یکسری سوالات متداول کاربران، پاسخ دهیم:

توییتر چیست؟

شبکه اجتماعی همانند فیس بوک که هر فردی با ایجاد اکانت می تواند در دنیایی از کاربران فعالیت کند و هر نوع داده و محتوایی را برای دنبال کننده ها یا به اصطلاح فالوورهای خود ارسال کند. ساختار و کاربرد اصلی توییتر، توییت کردن یا ارسال متن های کمتر از 280 کارکتر است. البته که ترفندهای توییتر، اجازه ارسال بیشتر از 280 کارکتر را به شما نمی دهد و ما نیز به همین خاطر سعی داریم در این مقاله می خواهیم ترفندهای توییتر را برای استفاده هر چه بهتر از این شبکه اجتماعی را به شما آموزش دهیم. نظر تعدادی از کاربران درباره این شبکه اجتماعی، این است که توییتر، نیاز به زمان و انرژی زیادی دارد. این تکنیک های توییتر نه تنها باعث بهبود عملکرد اکانت توییتری شما می شود، بلکه در وقت و انرژی شما، صرفه جویی می کند.

منظور از توییت (Tweet) چیست؟

توییت Tweet پیام های ارسال شده به Twitter است که ممکن است حاوی عکس، فیلم، لینک سایت و متن باشد. برای ارسال این موارد هم در صفحه اصلی سایت توییتر می توانید محتوای خود را قرار دهید، هم در صفحه پروفایل خود. توییت کردن نیز نکات خاصی دارد که همه و همه در آموزش ترفندهای توییتر به شما، توضیح داده می شود. زمانی که شما محتوایی را توییت می کنید، هر کاربری می تواند برای توییت شما، نظر دهد، لایک کند و یا اینکه برای دیگران ارسال کند.

منظور از ریتوییت در چیست؟

این برای بسیاری سوال است که ریتوییت در توییتر چیست. ریتوییت، توییتی است که شما از فرد دیگری برای فالوورهای خود ارسال می کنید. به عنوان مثال شما، مطلب یکی از fallowing هایتان برای شما جالب است، حال برای اینکه آن را با فالوورهای خود، به اشتراک بگذارید، آن را ریتوییت می کنید. تکنیک های توییتر برای استفاده بهینه تر از ریتوییت به راحتی می تواند، عملکرد و بازدهی پیج توییتری شما را به طرز چشم گیری، افزایش دهد.

چه کسانی توییت های من را می خوانند؟

این سوال بسیار ساده است اما یک نکته بسیار مهم در آن وجود دارد که پاسخ این سوال است که آیا توییتر برای کسب و کار ما کاربرد دارد یا خیر. شما می توانید اکانت خود را قفل کنید تا فقط، افراد خاصی که شما به عنوان فالوور مشخص می کنید، پیج شما را ببینند، و یا اینکه اکانت خود را روی حالت public بگذارید. اگر اکانت شما به صورت public باشد یعنی هر کسی می تواند به راحتی شما را پیدا کند. برای این کار کافیست اکانت و پست های خود را به صورت هشتگ هایی #hashtag)) بهینه سازی کنید. بهینه سازی اکانت توییتر برای کسب و کارها، خود سرفصل بسیار مهمی است که در مقالات بعدی به آن می پردازیم. به عنوان یک نکته کوتاه و مفید یکی از ترفندهای توییتر این است که اگر زیر توییت های خود، از هشتگ های کسب و کار خود استفاده کنید. هر فردی می تواند به راحتی، با هشتگ ها، به صفحه شما در توییتر برسد.

آیا در توییتر امکان ارسال پیام خصوصی یا دایرکت مسیج وجود دارد؟

بله. شما همانند هر شبکه اجتماعی دیگری، می تواند برای اشخاص مختلف، پیام خصوصی ارسال کنید. این پیام می تواند شامل عکس، فیلم، صدا و … باشد.

منظور از تایم لاین در توییتر (Time line) چیست؟

زمانی که شما وارد توییتر می شوید، چه از طریق وب سایت و چه از طریق اپ، آن بخش از توییتر که تمام توییت هایی که از طرف افرادی که شما فالو می کنید، ارسال می شود در این بخش به صورت پشت سر هم نمایش داده می شود. توییتری های این بخش را به اصطلاح، آبشار توییت ها، می دانند.

رایج ترین قوانین توییتر برای کاربران

هر شبکه اجتماعی به هر حال قوانین و نکاتی دارد که کاربران فقط در آن چارچوب می توانند، در آنجا، فعالیت کنند. توییتر همانند هر شبکه اجتماعی دارای چارچوب هایی است که در ادامه آن ها برای شما لیست کرده ایم:

شما بیشتر از 280 کارکتر پیام متنی نمی توانید ارسال کنید

در توییتر امکان ارسال ویدیو بیشتر از 2 دقیقه و 20 ثانیه وجود ندارد

شما در یک توییت امکان ارسال بیش از 4 عکس جدا از هم را ندارید

حجم ویدیوها، حداکثر 512 مگابایت، می تواند باشد عکس و محتواهای GIF برای بارگزاری با موبایل به وسیله اپ بیشتر از 5 مگابایت نمی تواند باشد و برای بارگزاری در وب سایت توییتر، بیشتر از 15 مگابایت، نمی تواند باشد

حال که به خوبی با این شبکه اجتماعی آشنا شدید، بهتر است که آموزش ترفندهای توییتر را با هم شروع کنیم:

17 ترفند کاربردی برای بهبود اکانت توییتر

در ادامه 17 تا از کاربردی ترین ترفندها و تکنیک هایی که باعث می شود، اکانت شما بهتر از قبل برای کاربران نمایش داده شود و شما بتوانید استفاده بهینه تری از این شبکه اجتماعی، داشته باشید. این ترفندها نیازهای اساسی اکانت های کسب و کارهای اینترنتی است. با ما در ادامه آموزش ترفندهای توییتر، همراه باشید:

1) اگر پیام شما 280 کاراکتر است

حتما از یک تصویر استفاده کنید ما در تلاشیم که با ترفندهای توییتر، اکانت شما جذاب تر از قبل کنیم. این ترفندی که گفته شد بیشتر برای جذب مخاطب، و بهتر نشان دادن شما در بین دنیایی از توییترهای کاربر شماست. درست است که توییت هایی که کارکتر کمتری داشته باشد، طبق تجربه ما، بازدید، نظر و لایک بیشتری داشته است، در مقابل آن، توییت ها با تعداد کارکتر بیشتر از 280 همراه با تصویر نیز مورد توجه کاربر قرار خواهد گرفت.

2) نگران ایجاد توییت های طولانی نباشید

 

همان طور که قبلا گفتیم، شما نمی توانید در یک توییت، محتوایی بیشتر از 280 کارکتر، ارسال کنید. برای این کار ما چند ترفند را برای شما به ارمغان آورده ایم:

 

  • می توانید متن خود را در یک نوت نوشته و از آن اسکرین بگیرید و ادامه متن خود را به صورت تصویر، توییت کنید.
  • شما نیز می توانید ادامه توییت خود را در یک توییت دیگر البته توییتی که به توییت اصلی شما که ابتدا متن قرار دارد، چسبیده باشد. برای اینکار باید، باید دکمه )+( را همانند تصویر زیر، کلیک کنید تا توییتی در ادامه توییت اصلی برای شما ایجاد شود و در انتها دکمه tweet all را برای انتشار کلیک کنید.

 

نکته جالب در مورد این ترفند، این است که شما هر تعداد توییت که بخواهید، می توانید در ادامه توییت اول، اضافه کنید.

3) مناسب ترین تصویر برای پروفایل اکانت توییتر چه ویژگی هایی دارد؟

در مورد نحوه انتخاب تصویر پروفایل اکانت توییتر نیز باید از ترفندهای توییتر استفاده کنید. حال بهتر است بدانید که برای اکانت توییتر خود چندین نکته عالی برای قرار دادن بهترین تصویر، وجود دارد:

  • اگر اکانت مربوط به کسب و کار شماست، بهترین تصویر، لوگو شرکت شماست.
  • بسته به نوع کسب و کار و محتوایی که می خواهید در اکانت قرار دهید، تصویر پروفایل انتخاب کنید.
  • از یک تصویر با کیفیت خوب استفاده کنید. فالوورهای شما هیچوقت تحت تأثیر یک تصویر تار قرار نمی گیرند.

4) با یک ایمیل می توانید چندین اکانت توییتری داشته باشید

قطعا شما نیز همانند بسیاری از کاربران، در کنار اکانت شرکت خود، دوست دارید یک حساب کاربری شخصی در توییتر نیز داشته باشید. خبر خوب برای شما این است که شما در توییتر همانند اینستاگرام، می توانید چندین اکانت را مدیریت کنید. این کار بسیار ساده ای است. کافیست روی اکانت خود کلیک کنید، سپس افزودن کاربر جدید یا add an existing account را کلیک کرده و آنجا می توانید با اکانت دیگر خود، وارد شوید.

5) از کلمات کلیدی هدف کسب و کارتان در توییت ها استفاده کنید

یکی از تکنیک های توییتر همانند تکنیک های بهینه سازی سایت، استفاده از کلمات کلیدی است. همه کسب و کارها و موضوعات مختلف، دارای کلمات کلیدی مشخصی است. پیدا کردن این کلمات کلیدی کار دشواری نیست. به عنوان مثال اگر کسب و کار شما مربوط به آموزش آشپزی باشد، خود عبارت “آموزش آشپزی” یک کلمه کلیدی برای شماست، چون ممکن است توسط کاربران این عبارت جستجو شود.

قطعا همه هدفمان از ایجاد حساب کاربری در توییتر و یادگیری نکات آموزش ترفندهای توییتر، این است که کاربران بیشتری را جذب کنیم تا بتوانیم به فروش بیشتری برسیم.

6) پین کردن توییت های مهم

یکی از ترفندهای توییتر که برای فروش و توسعه کسب و کار شما، کاربرد مناسبی می تواند داشته باشد، پین کردن توییت های مهم است. شما ممکن است در یک توییت بخواهیم بهترین و پربازده ترین خدمات یا محصول خود را توضیح دهید یا اینکه لینک خرید یکی از بهترین محصولات خود را با خلاصه ترین توضیح، قرار دهید. حال برای اینکه این توییت مهم مورد توجه همه فالوورها، قرار بگیرد، بهتر است که آن را پین کنید.

حال اگر یک توییت را پین کنیم، چه اتفاقی برای آن می افتد؟

زمانی که توییتی را پین کنید، این توییت به عنوان بالاترین و اولین توییت شما، نمایش داده می شود. برخی با بروز رسانی برخی توییت های خود، با پین کردن، به کاربرانشان نشان می دهند که این توییت چقدر برای آن ها اهمیت دارد.

حال برای پین کردن یک توییت کافیست فلش رو به پایین در گوشه سمت راست توییت را کلیک کرده و گزینه Pin to your profile را انتخاب کنید.

7) بهترین زمان را برای انتشار توییت استفاده کنید

یکی دیگر از ترفندهای توییتر برای بازخورد بیشتر و افزایش بازدید، این است که یک زمان مناسب و برنامه ریزی شده را برای انتشار توییت استفاده کنید. در آموزش ترفندهای توییتر همانند دیگر آموزش شبکه های اجتماعی، بهترین راهکار برای زنده نگه داشتن صفحه خود، داشتن برنامه ریزی منظم برای انتشار توییت هاست.

به گفته هاب اسپات،یکی از قوی ترین وب سایت هایی که درحوزه شبکه های اجتماعی،قعالیت دارد،بهترین زمان برای انتشار توییت،ساعت 9 صبح است.

8) از میانبرهای توییتر در دکستاپ استفاده کنید

میانبرهای توییتر یکی از تکنیک های توییتر است برای آنان که از این شبکه اجتماعی در سیستم عامل ویندوز یا بهتر است بگوییم در لپ تاپ خود، استفاده می کنند. این میانبرها تا به اصطلاح، Shortcut ها این امکان را به شما می دهد که هم در زمان خود صرفه جویی کنید و هم دوستان و کاربران خود را شگفت زده کنید.

در تصویر زیر، لیستی عالی از این Shortcut ها است که ما برای شما تهیه کردیم:

9) بدون فالو کردن رقبا، پست های آن ها را زیر نظر داشته باشید

رقابت یکی مهم ترین ها در حوزه کسب و کارهاست. شما اگر بتوانید به خوبی رقبای خود را زیر نظر بگیرید، می توانید از کوچک ترین کوتاهی آن ها، استفاده کرده و در جهت توسعه و بهبود عملکرد، خود استفاده کنید. یکی ترفندهای توییتر، این است که بتوانید یک لیست خصوصی و مخفی از افرادی که فالو کرده اید داشته باشید. شما می توانید یک لیست خصوصی ایجاد کرده و افرادی که دوست ندارید کاربران شما و حتی فرد فالو شده، بفهمد، آن ها را دنبال کنید.

10) مصرف اینترنت توییتر را به حداقل برسانید

یکی از ترفندهای توییتر این است که می توانید مصرف اینترنت این اپ را به حداقل برسانید. هر اپلیکیشنی، این قابلیت را برای کاربران خود قرار داده است تا در صورتی که حجم اینترنت به اندازه کافی، ندارد نیز بتوانند از توییتر استفاده کنند. در توییتر نیز به همین صورت است. برای این کار مراحل زیر را پیگیری کنید:

  • روی عکس پروفایل خود کلیک کنید
  • setting را انتخاب کنید
  • سپس وارد قسمت Privacy بروید
  • آیتم Data usage را انتخاب کنید و آن را فعال کنید

با این کار دیگر نگران مصرف بی رویه اینترنت توسط این اپ، نباشید. دیگر مانند قبل، فیلم ها و عکس ها خود به خود باز نمی شود.

11) از تصاویر Landscape یا 1*2 استفاده کنید

این سایز از تصاویر در توییتر برای افراد جذابیت بیشتری داشته و تجربه نشان داده است که استفاده از این نوع سایز تصاویر، با بازدید بیشتری روبرو می شود.

12) تغییر رنگ پس زمینه اکانت توییتری

داشتن رنگ خاص در پس زمینه مخصوصا اگر مطابق با نظر کاربران شما باشد، قطعا تاثیر بسیار زیادی بر روی افزایش فالوور توییتر شما و همین وفادارای و ماندگاری کاربران، می کند. برای این کار، بهتر است مراحل زیر را طی کنید:

  • وارد پروفایل خود شوید
  • گزینه Settings and privacy را کلیک کنید
  • وارد Display شوید
  • در این مواردی مانند تصویر زیر روبرو می شوید که هم می توانید سایز فونت نوشتار خود را تغییر دهید و هم رنگ پس زمینه پروفایل خود را با توجه رنگ هایی که در اختیار شما قرار داده اند، تغییر دهید

13) دریافت تیک آبی توییتر

یکی از ترفندهای توییتر، برای جذب کاربر بیشتر و تعامل بهتر در این شبکه اجتماعی، داشتن یک حساب کاربری تایید شده است. داشتن یک حساب توییتر تأیید شده (که در کنار نام شما با نشان تأیید شده آبی نشان داده می شود) می تواند اصالت برند و در نتیجه احتمال اعتماد و تعامل بیشتر کاربران با برند شما را بیشتر کند.

با این حال، از زمان نوشتن این مقاله، توییتر برنامه تایید و ارائه تیک آبی خود را در حالت تعلیق قرار داده است. در این بین، اطمینان حاصل کنید که پروفایل شما به صورت منظم بهینه سازی شده باشد تا زمانی که توییتر تایید کردن حساب های کاربری را از سر گرفت، همه چیز مرتب باشد و شما آمادگی لازم را برای آن داشته باشید، نه فقط برای تأیید حساب در آینده بلکه برای کیفیت کلی حضور شما در توییتر.

14) ریتوییت کردن توییت های قدیمی

مثلا شما قصد دارید یکی توییت های قدیمی خود را که در مورد یک محصول نکته ای را گفته یا به صفحه مهمی از وب سایت خود، لینک داده اید، را دوباره برای کاربرانی که به تازگی شما را دنبال می کنند، نشان دهید. بهترین تکنیک های توییتر برای این جریان، ریتوییت کردن است. اگر بتوانید به سادگی این توییت را پیدا کنید، می توانید به راحتی آن را با یک نکته یا یادآوری جدید، ریتوییت کرده و حتی برای مدت در اکانت خود، پین کنید.

15) استفاده از ایموجی در توییت ها

یکی دیگر از ترفندهای توییتر، برای نمایش بهتر توییت ها، استفاده از انواع ایموجی برای بهتر نشان دادن توییت ها و تعامل بهتر کاربر با حس و حال شما در توییت است. استفاده از شکلک در توییت های شما یک روش اثبات شده برای افزایش تعامل است، اما یافتن آنها در دسک تاپ آسان نیست. اگر از توییتر در محیط ویندوز یا مک استفاده می کنید، می توانید از اپ های که شکلک ها را در قالب اپ ویندوزی به شما ارائه می دهند، استفاده کنید.

این ترفندهایی بود که هر فردی اکانت توییتری دارد، باید این موارد را بداند. البته که این موارد شامل اکانت های کسب و کارهای مختلف نیز می شود. مواردی که در ادامه این مقاله ترفندهای توییتر برای شما توضیح خواهیم داد، بهترین شکل بهینه سازی اکانت توییتر را برای برندینگ و اکانت بیزینسی می باشد.

16) زمانبندی کردن توییت ها

یکی از ترفندهای توییتر برای داشتن عملکرد بهتر و موثرتر در این شبکه اجتماعی، زمانبندی کردن توییت ها است. اگر مطمئن نیستید، که می توانید در زمان های مشخص، توییت های خود را بارگزاری کنید، بهتر است که آن ها را زمانبندی کنید. توییتر همانند اینستاگرام این قابلیت را دارد که از برنامه ها و ابزار زمانبندی پست، پشتیبانی کند.

بهترین پیج های توییتری در استراتژی رسانه های اجتماعی خود، تقویم های محتوایی برنامه ریزی شده دارند. اگر قبلاً مطالب خود را آماده سازی کرده اید، با زمانبندی توییت ها می توانید در وقت صرفه جویی کرده و به کار خود در توییتر، نظم دهید.

ابزارهای زیادی برای زمانبندی کردن پست ها وجود دارد که بسته به نوع کاربری که به شما می دهد، می توانید گزینه مناسب خود را انتخاب کنید. ابزارهایی مانند Later، Hootsuite و … از جمله این ابزار هستند.

17) داشتن یک بک آپ از داده های توییتری خود

بهتر است به دلایل امنیتی که ممکن است برای اکانت های ایرانی، ایجاد شود، در بازه های زمانی مختلف مانند ماهی یک بار، از اکانت توییتر خود، بک آپ بگیرید. برای بک آپ گرفتن کافیست، مسیر زیر را طی کنید:

  • وارد اکانت توییتری خود شوید
  • بر روی Settings and Privacy کلیک کنید
  • گزینه Your Twitter data را انتخاب کنید
  • سپس در این قسمت باید، پسورد خود را وارد کنید
  • به قسمت پایین در همان صفحه رفته و روی گزینه Request data کلیک کنید
  • پس از چند ساعت پیامک یا ایمیلی برای شما ارسال می شود که لینک بک آپ شما می باشد

در آموزش ترفندهای توییتری بهتر است بدانید که این ترفند، جز موارد امنیتی است و نباید آن را نادیده گرفت.

ترفندهای جالب توییتری برای کاربران عادی

در ادامه آموزش تکنیک های توییتر، این بخش را برای کاربران معمولی آماده کرده ایم تا بتواند از توییتر بهتر استفاده کرده و محتوای کارآمدتری برای خود بیابند.

تغییر تایم لاین توییتر

 شما می توانید نوع نمایش توییت های جدید را در بخش تایم لاین، برای خود، تغییر دهید. تایم پست ها را به سه صورت زیر دسته بندی کرده و در تایم لاین های مختلف نمایش (در همان بخش تایم لاین بسته به انتخاب شما یا به صورت پیش فرض) می دهد:

  • توییت هایی که بیشتر مورد علاقه شماست
  • توییت هایی که از گذشته فرصت دیدن آن را نداشته اید (این بخش برای کسانی نمایش داده می شود که به عنوان مثال هفته ای یک بار توییتر را بازدید می کنند)
  • توییت های جدید
  • نحوه ذخیره کردن توییت های جذاب

    اگر به دلایلی با یک توییت در تلفن همراه خود مواجه شدید و به دلایلی قصد دارید دوباره از آن استفاده کنید، نماد اشتراک گذاری را در پایین سمت راست توییت ها وجود دارد که به شما کمک می کند به سادگی توییت های مورد علاقه خود را بار دیگر در روزهای آتی، مشاهده کنید. برای این کار بر روی این نماد کلیک کرده و سپس گزینه Add Tweet to Bookmarks را کلیک کنید.

    از ژوئن 2019، امکان ذخیره کردن توییت ها به صورت بوک مارک در دسک تاپ وجود ندارد، اما می توانید با این ترفندهای توییتر آن را حل کنید. با افزودن “تلفن همراه” به ابتدای آدرس سایت توییتر در آدرس بار مرورگر خود، به حالت تلفن همراه بروید. مانند آدرس زیر:

    www.mobile.twitter.com

    استفاده از قابلیت Embed برای نمایش یک توییت در وب سایت

    قراردادن توییت ها در وب سایت یا وبلاگ شما اغلب جایگزین بهتری برای اسکرین شات گرفتن است، که به همان اندازه پاسخگو نیستند و توسط خوانندگان صفحه بازدید قابل توجهی نخواهد داشت. به علاوه، برای کاربران نیز خیلی جذابیت ندارند.

    برای استفاده از قابلیت Embed باید مراحل زیر را طی کنید:

    • روی گزینه ^ بالای توییت ها، کلیک کنید
    • گزینه Embed Tweet را کلیک کنید
    • اگر توییتر پاسخی به توییت دیگر است، اگر می خواهید توییت اصلی را پنهان کنید، علامت گزینه ” Include parent Tweet ” را بردارید.
    • اگر آن توییت شامل یک تصویر یا فیلم است، می توانید گزینه Include media را انتخاب کنید تا عکس ها، GIF ها یا فیلم های نمایش داده شده در کنار Tweet را مخفی کنید.
    • کدهای ارائه شده را در وبلاگ یا وب سایت خود کپی و پیست کنید.

    با استفاده از dark mode توییتر، به چشمان خود، استراحت دهید

    تنظیم حالت تاریک توییتر یا همان dark mode همچنین به عنوان “حالت شب” شناخته می شود. این قابلیت برای شما که همیشه قبل از خواب در تاریکی اتاق، توییتر خود را چک می کنید، می تواند کاربردی و مفید باشد. (البته که ما هیچ وقت استفاده از تلفن همراه قبل از خواب را توصیه نمی کنیم)

    برای فعالسازی حالت شب، می بایست مراحل زیر را طی کنید:

    • وارد پخش پروفایل خود شوید
    • روی تنظیمات و حریم خصوصی (Settings and privacy) کلیک کنید.
    • روی تب Display and sound کلیک کنید
    • روی اسلایدر حالت شب کلیک کرده تا روشن شود.
    • Dim یا Lights out را انتخاب کنید.

    8 تکنیک کاربردی بهینه سازی پروفایل ویژه کسب و کارهای اینترنتی

    اگر می خواهید اکانت شما بیشترین بهره و بازدهی را برای شما داشته باش، این تکنیک های کوچک البته اثرگذار، می تواند شما را به هدفتان یعنی درآمدهای نجومی از توییتر، برساند.

    اگر فکر می کنید که مخاطبان کسب و کار شما در توییتر هستند، شما هم باید در این شبکه اجتماعی حضور قوی و پررنگی را داشته باشید. به عنوان مثال اگر یک موسسه خبری دارید، قطعا بیشتر مخاطبان شما در توییتر هستند یا اگر در زمینه سئو فعالیت دارید، مخاطبان زیادی در این شکبه اجتماعی به دنبال نکات و چک لیست هایی برای بهبود سئو خود هستند.

    1- بیوگرافی پروفایل؛ اولین گام برای معرفی برند

    یکی از ترفندهای توییتر برای معرفی هر چه بهتر برند خود، بهینه سازی بیو پروفایل در این شبکه اجتماعی است. این یک فرصت استثنایی است که بتوانید به بهترین شکل، پروفایل خود را برای موتور جستجوگر توییتر بهینه سازی کنید. شما فقط می توانید از 160 کارکتر در این بخش استفاده کنید، پس بهتر است که آن را با کلمات کلیدی و هشتگ های مرتبط، بهینه سازی کنید.

    هنگام بررسی اینکه از چه هشتگهایی استفاده کنید، توجه داشته باشید که هشتگهایی که در بیو به کار می برید، قابل کلیک بوده و همچنین به گونه نباشد که از چارچوب یک بیو کامل، خارج شود.

    در بیو پروفایل باید هشتگ هایی را به کار بگیرید که کاربران را به سمت رقبای شما، سوق ندهد. برخی هشتگ هایی که در بیو استفاده می کنید، ممکن است با کلیک کاربر، آن ها را در اولین پست ها و پروفایل ها، به سمت رقبایتان، بکشاند.

    2- بهترین تصویر را برای پروفایل خود، انتخاب کنید

    در آموزش ترفندهای توییتر در مورد سایز و نوع تصاویری که در این شبکه اجتماعی باید، قرار بگیرد، نکاتی را بیان کردیم، اما انتخاب آن برای معرفی یک برند برتر، کار نسبتا دشواری است.

    کسب و کارهای اینترنتی و برندها باید از نسخه ای از لوگو خود استفاده کنند که به راحتی قابل شناسایی و معرفی نمایندگی از برند آن ها باشد.

    اگر لوگو شما شامل متن است و با قرار گرفتن در قسمت پروفایل قابل نمایش نیست یا در چارچوب مربعی، قرار نمی گیرد، بهتر است که یک لوگو اختصاصی برای شبکه های اجتماعی خود، طراحی کنید.

    شما می توانید تصاویری با فرمت های JPEG ،GIF و PNG با حداکثر 2 مگا بایت حجم و سایز 400*400 استفاده کنید.

    3- بهترین تصویر را برای هدر پروفایل خود انتخاب کنید

    یکی از ترفندهای توییتر برای جذب کاربر بیشتر و توسعه کسب و کار خود در این شبکه اجتماعی، استفاده از یک Header جذاب برای پروفایل است. به عنوان مثال شما یک فروشگاه لباس ورزشی دارید و قصد دارید در بین 10ها فروشگاه دارید، خود را به بهترین شکل، به نمایش بگذارید. یکی از مهم ترین راهکارها، داشتن یک برند یا تابلو بزرگ و البته جذاب و کنجکاو کننده است. این هدر در توییتر نیز دقیقا همین نقش را ایفا می کنند. برخی نیز هدر را تبلیغاتی گونه طراحی می کنند که به نظر بنده می تواند اثرگذاری بیشتری بگذارد.

    حال با چند نکته نحوه ساخت یک هدر جذاب را در آموزش ترفندهای توییتر برای شما شرح می دهیم:

    1) تصویری که برای این بخش انتخاب می کنید می تواند در سایز 1500*1500 باشد.

    2) همان طور که گفته شد بهترین کار، ایجاد یک بنر تبلیغاتی در این قسمت است. ما پیشنهاداتی را به شما ارائه می دهیم تا بتوانید ایده های نابی را از این بخش دریافت کنید:

    • قرار دادن یک بنر تبلیغاتی از پرفروش ترین کالا یا خدمات خود
    • معرفی یک محصول یا خدمات جدید که تصور می کنید در آینده به محصول پرفروش تبدیل می شود
    • یک تصویر از تیم شما
    • رونمایی از یک کتاب
    • تصویری از نمای فروشگاه یا شرکت یا دفتر کار خود
    • ارائه یک رویداد خاص تجاری مانند یک سمینار
    • تصویری از موفقیت شما یا زمانی که برندتان در یک نمایشگاه بین المللی قرار گرفته است

    هر عکسی را که انتخاب می کنید ، اطمینان حاصل کنید که با ذخیره نام فایل تصویر با کلمات کلیدی مارک دار، تمام تصاویر را بهینه کنید تا شانس پدیدار شدن در جستجوی تصویر را افزایش دهید.

    4- تکنیک های افزایش بازدید صفحات سایت با توییتر

    در آموزش حرفه ای توییتر بیشتر کسب و کارهایی که وب سایت دارند، می خواهند که از این طریق بتوانند ترافیک صفحات سایت خود را افزایش دهند. ما هم در این راستا می خواهیم چندتا از مهم ترین تکنیک های توییتر برای جذب ترافیک بیشتر را برای شما بررسی کنیم:

    1) استفاده از توییت های کوتاه: در صورتی که توضیحات کوتاهی از یک مطلب یا محصول یا خدمات خود ارائه دهید و حس کنجکاوی را در کاربر برای رجوع به وب سایت، ایجاد کنید، مطمئنا کاربران برای رفع کنجکاوی به وب سایت شما مراجعه می کنند. برخی از وبلاگ نویسان در حوزه آموزش سئو سعی می کنند با ارائه یک نکته خاص درباره سئو آن هم بسیار کوتاه کاربران را برای ارائه راهکارهای بیشتر، به وب سایت خود، ارجاع دهند.

    2) ارائه آمار و ارقام ها در توییت های خود: خیلی خلاصه به شما توضیح می دهم. شما تصور کنید شخصی توییت زیر را به اشتراک بگذارد:
    (( بیش از 100 نفر از کاربران ما با استفاده از این محصول برای خودرو خود، اعلام کردند که مصرف بنزین آن ها حداقل 2 لیتر کاهش پیدا کرده است))

    همین اعداد و ارقام و متن کنجکاو کننده آن، باعث می شود که شما سریعا به وب سایت آن ها مراجعه کرده و حداقل اطلاعاتی را در این زمینه دریافت کنید.

    3) استفاده از هشتگ های سازنده و کارآمد: دقیقا با همان راهکاری که شما برچسب ها و هشتگ ها را برای دیگر شبکه های اجتماعی و وب سایت خود، طراحی می کنید، در توییت های خود نیز می توانید به این روش عمل کنید. مثلا افرادی که به دنبال آموزش تولید محتوا هستند، مطمئنا #آموزش_تولید_محتوا را جستجو می کنند و اگر شما در این حوزه کار می کنید، چه بهتر است که با استفاده از دو تکنیکی که در بالای گفته شده و استفاده از این هشتگ ها و البته ترفندهای توییتر که در این مقاله است، کاربران زیادی را به وب سایت خود ارجاع دهید.

    4) ارسال توییت در زمان های مناسب: یکی از ترفندهای توییتر برای افزایش بازدید صفحات سایت، ارسال توییت های خود در زمان های مناسب است. البته این خود یک تکنیک ویژه برای افزایش بازدید توییت است اما بهتر است بدانید که اول بازدید توییت های خود را افزایش دهید و سپس به دنبال راهکارهایی برای افزایش ترافیک وب سایت با این شبکه اجتماعی باشید.

    ارسال توییت در زمان مناسب برای دریافت حداکثر بازدید از توییتر بسیار ضروری است. اگر در حالت آفلاین بودن بیشتر فالوورهای توییتر خود توییت بزنید، تلاش های شما بی فایده خواهد بود. از این رو، با توییت زدن در زمان مناسب، توییت های شما بیشتر در معرض دید قرار می گیرند و می توانید نتایج بهتری بگیرید. برخی از ابزارهای رسانه های اجتماعی می توانند در زمان بندی مناسب توییت های خود به شما کمک کنند.

    5) منشن کنید! شاید تعجب آور باشد، اما ما سعی داریم در آموزش ترفندهای توییتر هر راهکاری که زمانی برای ما کاربردی بوده است را به شما معرفی کنیم. در صورتی که در توییت خود، افرادی که فالووری بیشتری داشته و جز دنبال کنندگان شما نیز می باشد، منشن کنید، احتمال 90 درصد بازخورد خوب و مناسبی برای شما خواهد داشت. چه بسا شما را نیز ریتوییت کند که به تنهایی یک روش افزایش بازدید توییت های شماست.

    به عنوان مثال در صورتی که یک فرد سرشناس از شما خرید کرده است، می توانید با ارائه یک عکس، آن را در توییتر خود، توییت کنید. قطعا این جز تکنیک های توییتر برای افزایش لایک و بازدید توییت است.

    برای منشن کردن کافیست نام کاربری فرد را به صورت por_sood_sho@ (در قالب مثال) در توییت خود قرار دهید.

    5- اضافه کردن لوکیشین به پروفایل توییتری خود

    یکی از ترفندهای توییتر برای بهینه سازی پروفایل، اضافه کردن آدرس یا لوکشین محل شرکت یا محل کار است. به این صورت شما می تواند برای موفقیت هرچه بهتر کسب و کار خود در شهر و منطقه مورد نظر، مخاطبان محلی بیشتری را به سمت خود، جذب کنید و از همه مهم تر، توییتر نیز این موضوع را متوجه شده و مطالبتان را برای کاربرانی که در محدوده شما قرار دارند، بیشتر به نمایش می گذارد.

     

  • 6- از عمومی بودن توییت های خود مطمئن شوید

    در آموزش ترفندهای توییتر به شما گفته شده که چگونه کاری کنیم که توییت های ما برای همه نمایش داده شود. حال چون این موضوع بسیار مهمی است، نتیجه گرفتیم که دوباره این موضوع را یادآوری کنیم. زمانی تکنیک های توییتری برای شما اثربخش می شود که تمام این تکنیک ها را به دقت برای صفحه توییتر خود، پیاده سازی کنید.

    7- بگذارید همه کاربران، امکان ارسال پیام خصوصی را داشته باشند

    اگر می خواهید نام و برند تجاری شما در توییتر موفق تر عمل کند، می بایست، تیک بخش privacy برای ارسال پیام را بردارید. قطعا کاربران برای برقراری ارتباط و سوال کردن، از پیام خصوصی نیز استفاده می کنند. حال در صورتی که شما فقط امکان ارسال پیام در زیر توییت ها را به کاربران بدهید، ممکن است تعدادی از کاربرانتان را به خاطر همین موضوع، از دست بدهید.

    8- قابلیت پین کردن توییت را فراموش نکنید!

    یکی از ترفندهای توییتر برای افزایش لایک، کامنت و حتی فروش از طریق این شبکه اجتماعی، پین کردن توییت ها است. حتما برای شما پیش آمده است که توییت هایی را منتشر کرده باشید، که از دیگر توییت ها مهم تر هستند. بهترین کار برای بازخورد بیشتر این توییت های مهم، پین کردن آن ها است. در این ما چند پیشنهاد ویژه برای شما داریم:

    • شما می توانید از شرح کوتاهی از یک محصول ویژه خود در یک توییت، ارائه دهید و آن را در پروفایل خود، پین کنید.
    • توضیحی مختصر و مفید از قابلیت های ویژه وب سایت در یک توییت و پین کردن آن، می توانید ترافیک بسیار زیادی را برای وب سایتتان، ایجاد کند.
    • نظر سنجی برای درک بهتری از نیاز مخاطبان و تولید محتوا بر اساس در یک توییت و پین کردن آن، بازخورد بسیار خوبی برای شما دارد.
    • کلیپ های یوتیوبی ویژه خود را در یک توییت قرار داده و آن را پین کنید.
    • در صورتی که می خواهید بازدید یک محتوای شما افزایش پیدا کند، از این قابلیت استفاده کنید.                                                                                                                                                                                            منبع:نیو سئو

  انتشار : ۳ بهمن ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 628

برچسب های مهم

لطفا نظرات،پیشنهادات و انتقادهای خودتون روازقسمت دیدگاه کاربران سایت و یا در واتساپ در میان بگذارید

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "POR-SOOD-SHO" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما