ترفندهای کسب درآمد با گوشی

ترفندهای کسب درآمد با گوشی

بهترین روش ها و ترفندهای کسب درآمد با گوشی از طریق شبکه های اجتماعی در وب سایت پر سود شو "por-sood-sho" .

محل لوگو

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 17
  • بازدید دیروز : 103
  • بازدید کل : 61141

چگونه از تلگرام درآمد کسب کنیم؟


چگونه از تلگرام درآمد کسب کنیم؟

امروزه با توجه به پیشرفت تکنولوژی و با وجود اپلیکیشن‌هایی مانند تلگرام شما هم می‌توانید به راحتی از آن کسب ‌درآمد کنید؛ اما چگونه؟

پیام‌رسان تلگرام در ایران تا قبل از فیلترشدن دارای 45 میلیون کاربر فعال بود؛ اما امروزه با وجود فیلترینگ تلگرام، از سوی دولت ایران 79% از کاربران یعنی حدود 35 میلیون کاربر در تلگرام ماندند که باز هم آمار خوبی برای ایجاد کسب‌و کارتان است.با کسب و کار پر سود شو  por_sood_sho همراه باشید.

در ادامه ما می‌خواهیم روش‌‌های کسب‌ درآمد از طریق تلگرام را بررسی کنیم تا شما هم از طریق تبلیغات، فروش‌، عرضه خدمات و آموزش بتوانید از تلگرام درآمد کسب کنید. روش‌های کسب درآمد از تلگرام بسیار متنوع است. مانند درج تبلیغ در کانال تلگرام، خرید و فروش کانال در تلگرام، فروش محصولات، عرضه خدمات و آموزش؛ اما همانطور که گفته شد برای کسب‌ درآمد از تلگرام شما می‌توانید یک مدیر خوب برای کانال باشید و از راه تبلیغات درآمد به دست بیاورید یا با رشد و پرورش یک کانال آن را به فروش برسانید. در روش دیگر باید قدرت فروش محصولات مختلف یا عرضه خدمات و آموزش در تلگرام را داشته باشید. تلگرام کار یک شب نیست، باید برای تولید و ایجاد محتوای خوب وقت گذاشت تا موفق شوید و به کسب‌درآمد برسید.

همانطور که گفته شد برای کسب ‌درآمد از تلگرام شما می‌توانید یک مدیر خوب برای کانال باشید و از راه تبلیغات در شبکه های اجتماعی درآمد کسب کنید یا با رشد و پرورش یک کانال آن را به فروش برسانید و در روش دیگر باید قدرت فروش محصولات مختلف یا ارائه‌ی خدمات و آموزش در تلگرام را داشته باشید.

 

 

روش های کسب درآمد از تلگرام

 

 

1. درج تبلیغ در کانال تلگرام

یکی از راه‌های کسب درآمد از تلگرام در ج تبلیغ است. شما برای این کار باید مدیریت خوبی داشته باشید؛ یعنی بتوانید شبانه روز محتوایی را آماده کرده و در کانال خود قرار دهید تا کاربران جذب شوند. موضوعات و ایده‌های زیادی برای ایجاد کانال وجود دارد؛ اما باید به سراغ موضوعات پربازدید و محبوب بروید تا کاربران مجذوب محتوای شما شوند. شما می‌توانید در حوزه‌های مختلف مانند خبر، طنز، موزیک، عکس، فیلم، متن، اخبار، تاریخ، هنر و غیره محتوا تولید کنید و به اشتراک بگذارید. وقتی که تعداد اعضای کانال شما افزایش یافت، سپس می‌توانید با تبلیغ دیگر کانال‌ها کسب‌ درآمد کنید. البته به یاد داشته باشید که اعضای کانال شما باید واقعی باشد تا بازده خوبی دهد.

بیشتر افرادی که در این حوزه کار می‌کنند از درآمدی که کسب می‌کنند، راضی هستند. قیمت تبلیغات در تلگرام بر اساس تعداد بازدید و دیگر عوامل متفاوت است. نکته جالب اینکه صاحبان کانال‌های کوچک مبالغ میلیونی نیز برای تبلیغ کانال‌شان در تلگرام خرج می‌کنند.

اگر به یک کسب و کار اینترنتی کاملا رایگان و پول ساز نیاز داری اینجا کلیک کن

 

چگونه یک کانال تلگرام ایجاد کنیم؟

 

  1. ابتدا اپلیکیشن Telegram را باز کنید و سپس روی «گزینه‌ها» کلیک کنید و روی ویژگی «کانال جدید» ضربه بزنید .
  2. کانال را به عنوان "عمومی" نگه دارید و یک آیدی منحصر به فرد را تنظیم کنید که باید به خاطر داشته باشید و فراموش نشود.
  3. شما کانال خود را در Telegram ایجاد کرده اید،در حال حاضر قبل از حرکت به جلو برای کسب درآمد از کانال، شما باید کانال خود را به یک جامعه تبدیل کنید. اعضای کانال شما مشترک هستند و میخواهند پستهای شما را در کانال ببینند،به عبارتی آنها مخاطبان شما هستند. بنابراین، شما باید اعضا را تا آنجا که ممکن است اضافه کنید. در ابتدا، افزایش اعضا کمی دشوار خواهد بود، اما هنگامی که کانال شما تبدیل به کانال بزرگی شد، برای کسب درآمد از راه تبلیغات می‌توانید اقدام کنید.
  4. موضوع کانال را براساس علاقه خود انتخاب کنید که می‌تواند سرگرمی، علمی، فناوری، آموزشی ،ورزشی و غیره باشد. شروع به ارسال پستهای مربوط به موضوع کانال خود کنید که میشود عکسها، گیفها، پیامهای متنی، فیلمهاو غیره باشد. برای تبلیغات تلگرام در برخی از گستردهها و یا کانالها، کانال شما باید حداقل 20هزار عضو داشته باشد تا بتوانید از آنها کسب درآمد کنید.

 

2. خرید و فروش کانال در تلگرام

 

یکی دیگر از راه‌های کسب‌ درآمد از تلگرام خرید و فروش کانال‌های تلگرامی است. اگر قصد فروش کانال را دارید، باید تعداد اعضای آن را بالا ببرید تا بتوانید به قیمت‌های میلیونی به فروش برسانید؛ اما روش دیگر کسب ‌درآمد از تلگرام، خرید کانال و پول درآوردن از راه فروش بوده که دردسر کمتری نسبت به روش قبل دارد.

 

نکاتی که در خرید کانال تلگرام باید رعایت کنید؟

  1. تعداد اعضای کانال:

به طور کلی هر چه تعداد اعضای یک کانال بیشتر باشد ارزش بیشتری دارد؛ اما دقت کنید که علاوه بر تعداد عضوها ویژگی‌های دیگر نیز به اندازه‌ی زیادی اهمیت دارند.

  1. میانگین بازدید هر پست:

هر چه تعداد بازدیدهای یک کانال بیشتر باشد می‌توان به واقعی بودن اعضای آن کانال پی‌برد؛ البته به یاد داشته باشید که فقط تعداد بازدید پستهای آخر مهم نیست، بلکه باید تمام پست‌های آن کانال را در نظر بگیرید چون ممکن است برای پستهای آخر خود بازدید فیک خریده باشد و باعث فریب خوردن شما شود.

  1. موضوع کانال:

یکی از اساسیترین معیارها در انتخاب کانال موضوع کانال است. شما باید یک کانال در حوزه کاری خودتان خریداری کنید تا محتوای شما مورد توجه کاربران آن کانال قرار گیرد.

  1. آدرس کانال:

آدرس کانال شما باید مرتبط با موضوع کانال باشد و یک آدرس خوب خودش می‌تواند ارزش بالایی داشته باشد.کوتاه بودن آدرس، روان و خوانا بودن آن، رند بودن و در ذهن ماندن آدرس را می‌توان از مهم ترین ویژگی‌های یک آدرس مناسب دانست.

 

3. فروش محصولات،در تلگرام

 

شما علاوه بر تبلیغات می‌توانید در حوزه‌های فروش محصولات در تلگرام کسب ‌درآمد کنید.

برای فروش محصولات در تلگرام دو راه وجود دارد:

 

1. فروش از طریق کانال تلگرام:

 

حتما تا الان برای فروش محصولات خود در تلگرام اقدام کرده‌اید. مزیت کانال‌ها این است که تمامی مشتریان خود را می‌توانید در یک‌جا جمع کنید و با ارسال پست در آن مطمئن هستید که اطلاعات به دست همه‌ی مخاطبان رسیده است.

تنها مشکل تلگرام برای فروش این است که مشتری با دیدن کالاهای شما نمی‌داند چگونه باید آن را تهیه کند. راه حل ما برای شما استفاده از دکمه‌ی شیشه‌ای خرید، در زیر هر پست کانال است‌،از این طریق کاربر با مشاهده‌ی هر کالا می‌تواند بر روی دکمه‌ی سفارش زیر آن کلیک کند و مستقیما به ربات وصل شده و سفارش خود را ثبت کند.

2. فروش از طریق همکاری در فروش در گروه‌ها و کانال‌های تلگرام: 

همکاری در فروش یعنی اینکه شما از طریق فروش محصولات و یا معرفی خدمات و محصولات درآمد کسب کنید.

در سیستم همکاری در فروش شما به ازای کاری که برای کسب‌وکارهای دیگران انجام می‌دهید، درصدی از همکاری فروش را کسب می‌کنید، شما می‌توانید با جست‌وجو در گوگل و پیدا کردن سایت‌های فروش، با همکاری در فروش اجناس آن سایت‌ها شروع به کار کنید.

یکی از بهترین روش‌های ثبت شده برای کسب‌ درآمد پایدار از اینترنت همکاری در فروش یا همان افیلیت مارکتینگ است که امروزه بسیاری از افراد با این روش کسب‌ درآمد می‌کنند.

 

اگر به یک کسب و کار اینترنتی کاملا رایگان و پول ساز نیاز داری اینجا کلیک کن

4. عرضه خدمات و آموزش:

روش دیگری که پیشنهاد می­‌کنیم، عرضه خدمات و آموزش در تلگرام است. اگر شما هنری را به صورت حرفه‌ای دنبال می‌کنید، می‌توانید آن را به صورت آنلاین آموزش دهید یا به صورت آنلاین خدماتی را در تلگرام عرضه کنید 

1.کسب ‌درآمد از ارائه‌ی خدمات در تلگرام:

شما می‌توانید با توجه به حرفه‌ای که دارید یک کانال یا گروه درست کنید و به مخاطبان خود خدماتی را ارائه کنید.

مثلا: می‌توانید در زمینه سلامت و یا زیبایی مشاوره بدهید یا اگر طراح هستید می‌توانید با طراحی سایت، بنر، تیزرتبلیغاتی و کارهای طراحی و گرافیکی درآمدکسب کنید. 

2.کسب‌ درآمد از طریق آموزش در تلگرام:

اگر حرفه‌ای مانند هنر، زبان، ورزش و یا هر چیزی را که می‌توان به صورت آنلاین آموزش داد، می‌توانید آن را در تلگرام به مخاطبان خود آموزش دهید.

اینگونه کسب و کارها برای افرادی که زمان کافی برای رفتن به کلاس‌های آموزشی را ندارند، بسیار مفید است.

شما هم با ایده‌های نو می‌توانید به راحتی از طریق آموزش درآمد‌ کسب کنید؛ مثلا اگر به زبان خارجی تسلط کامل دارید، می‌توانید کلاس‌­های زبان مجازی در تلگرام برگزار کنید یا با آموزش نکات بهداشتی کسب ‌درآمد از تلگرام داشته باشید.

صفحات خبرگزاری چطور می‌توانند از تلگرام کسب ‌درآمد کنند؟ 

اگر می‌خواهید با مدیریت یک صفحه‌ی خبرگزاری و با پست کردن اخبار روز به کسب ‌درآمداز تلگرام برسید، باید کانال‌تان را به خوبی مدیریت کنید و محتوایی تولید کنید که بتوانید مخاطبان را مجذوب کانال خود کنید؛ برای مثال شما می‌توانید اخباری که به صورت روزانه مشاهده می‌کنید را در کانال خود قرار دهید و با افزایش مخاطبان کانال خود می‌توانید با تبلیغ به کسب ‌درآمداز تلگرام برسید. مدیران کانال‌های برتر در تلگرام درآمد میلیونی دارند و کانال‌های اینگونه مدیران در تلگرام از ارزش بالایی برخوردار است.

فریلنسرها با تولیدمحتوا چگونه می‌توانند از تلگرام کسب درآمد کنند؟

فریلنسرها افرادی هستند که در زمینه کامپیوتر و نرم‌افزارهای مختلف کامپیوتر مهارت دارند. فریلنسرها بسته به خدماتی که می‌توانند انجام‌دهند به صورت ساعتی، روزانه، هفتگی و یا ماهانه دستمزد دریافت می‌کنند.

کسانی که به کار از راه دور و تولید کردن محتوا علاقه دارند خیلی راحت می‌توانند با تولید محتوای‌متنی، عکس، فیلم و غیره برای کانال تلگرام خود یا کانال‌های دیگر کسب‌ درآمد کنند.

فریلنسر‌ها یا می‌توانند برای مدیران تلگرامی محتوا تولید کنند یا می‌توانند محتوایی که خودشان تولید می‌کنند در کانال تلگرامی خود قرار دهند و به صورت مستقل کسب ‌درآمد کنند.

نتیجه گیری 

در این مقاله ما سعی کردیم شما را با روش‌های کسب‌ درآمد از طریق تلگرام آشنا کنیم، اما انتخاب آن به عهده‌ی خودتان است. شما هم اگر می‌خواهید کسب‌کارتان را شروع کنید همین الان بهترین زمان برای ایجاد کسب‌کار است. کسب ‌درآمد از تلگرام حد و مرزی ندارد و شما می‌توانید به راحتی با تلاش و پشت‌کار در آمد ماهانه 10میلیون تومان داشته باشید؛ همانطور که مدیران موفق در تلگرام فعالیت می‌کنند.

شما برای شروع می‌توانید با ایجاد یک کانال در تلگرام و مدیریت آن کسب‌کارتان را شروع کنید یا کار فروش‌تان را به صورت مجازی گسترش بدهید.

 

اگر به یک کسب و کار اینترنتی کاملا رایگان و پول ساز نیاز داری اینجا کلیک کن

منبع: rooz.co

  انتشار : ۴ بهمن ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 488

برچسب های مهم

لطفا نظرات،پیشنهادات و انتقادهای خودتون روازقسمت دیدگاه کاربران سایت و یا در واتساپ در میان بگذارید

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "POR-SOOD-SHO" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما