ترفندهای کسب درآمد با گوشی

ترفندهای کسب درآمد با گوشی

بهترین روش ها و ترفندهای کسب درآمد با گوشی از طریق شبکه های اجتماعی در وب سایت پر سود شو "por-sood-sho" .

محل لوگو

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 19
  • بازدید دیروز : 11
  • بازدید کل : 61562

روش های کسب درآمد از یوتیوب


روش های کسب درآمد از یوتیوب

کسب درآمد از یوتیوب

 

کسب درآمد از یوتیوب با اینکه برای شهروندان ایران کمی دشوار است اما بسیار عالی است. یکی از خوبی های Youtube برای ایرانیان کسب درآمد به صورت دلار است که با وضعیت فعلی در صورتی که بتوانید درآمد دلار داشته باشید، بسیار مفید خواهد بود. اما حقیقتی که وجود دارد این است که به دلیل تحریم ها، کسب درآمد از یوتیوب کمی برای ایرانی ها سخت شده است. روش های مختلفی برای کسب درآمد از یوتیوب وجود دارد؛ اما ما در این مقاله به کسب درآمد از یوتیوب از طریق بازدید ویدئوها میپردازیم و سعی می کنیم تمامی نکات از جمله مشکلات کسب درآمد از یوتیوب در ایران را نیز بگوییم،با کسب و کار پرسود شو por_sood_sho همراه باشید.

تعرفه درآمد از یوتیوب

یوتیوب به ازای هر بازدید چقدر پول می دهد؟

یکی از سوالاتی که ممکن است در ذهن شما به وجود بیاید همین است. ممکن است افرادی را در یوتیوب دیده باشید که از امکانات حرفه ای و زندگی مرفه خود فیلم می گذارند و این سوال برایتان پیش بیاید که این افراد چه مقدار درآمد دارند. به طور دقیق نمیتوان گفت دقیقا چند دلار یوتیوب پول می دهد؛ یوتیوب به ازای هر ۱۰۰۰ بازدید حدودا بین ۱ تا ۲ دلار به شما پول می دهد. اما به این موضوع دقت کنید که یوتیوب در ازای دیدن تبلیغ های ویدئو شما پول می دهد. گاهی اوقات بیننده هنگام نمایش تبلیغ چند ثانیه فیلم را رد می کند تا تبلیغ نمایش داده نشود، یا از ابزارهای مسدودکردن تبلیغ استفاده می کنند و یا از نسخه premium یوتیوب استفاده می کنند، در این صورت یوتیوب برای این بازدیدها به شما پولی پرداخت نخواهد کرد.

شاید با خود بگویید این مبلغ ناچیز و کم است اما اجازه دهید با جزئیات بیشتری توضیح دهیم؛ حتما دیده اید که اکثر فیلم ها حداقل دو تبلیغ دارند، شما می توانید چندین تبلیغ را در فیلم خود قرار دهید. ۱۰۰۰ بازدید که بالاتر گفته شد، فقط برای یک تبلیغ است، اما اگربه طور مثال ۴ تبلیغ در ویدئو خود قرار دهید، یوتیوب در ازای هر ۱۰۰۰ بازدید حدودا بین ۴ تا ۸ دلار به شما پول می دهد. اگر هر فیلم شما تقریبا ۱۰۰ هزار بازدید داشته باشد و ۴ تبلیغ در آن قرار دهید، در ازای هر فیلم تقریبا ۴۰۰ دلار درآمد خواهید داشت، دقت کنید در ازای هر یک فیلم!

نکته ای که وجود دارد این است که یوتیوب بابت فیلم های علمی بیشتر پول می دهد. در صورتی که بتوانید فیلم های آموزشی جذاب و پرمخاطب تولید کنید، درآمد شما از سایرین بیشتر است.

اگر به یک کسب و کار اینترنتی کاملا رایگان و پول ساز نیاز داری اینجا کلیک کن

آموزش کسب درآمد از یوتیوب

آموزش کسب درآمد از یوتیوب خیلی ساده است و یوتیوب یکسری شرایط دارد برای اینکه یک کانال بتواند کسب درآمد کند. اگر شما قصد کسب درآمد از یوتیوب را دارید باید این شرایط را داشته باشید. شما باید ۱۰۰۰ مشترک (Subscribe) و ۴۰۰۰ ساعت نمایش فیلم داشته باشید. به این موضوع دقت داشته باشید که شما باید در ۱ سال اخیر این آمار را داشته باشید و ۱۲ ماه گذشته برای یوتیوب ملاک است، یعنی برای فعال شدن قابلیت کسب درآمد از یوتیوب باید در ۱۲ ماه اخیر، هزار سابسکرایب و ۴ هزار ساعت نمایش داشته باشید. به دست آوردن ۴ هزار ساعت نمایش راحت تر از ۱۰۰۰ مشترک است، شما باید تمرکز اصلی تان را بر روی رسیدن به هزار مشترک بگذارید.

بعد از اینکه شرایط بالا را داشتید، می توانید به یوتیوب استودیو خود مراجعه کنید و درخواست بررسی دهید، بعد از بررسی و تایید کانال شما توسط یوتیوب، شما می توانید کسب درآمد خود را آغاز کنید و برای فیلم های خود تبلیغ بگذارید.

 

کسب درآمد از یوتیوب در ایران

همانطور که گفته شد به دلیل تحریم هایی که وجود دارد کسب درآمد از یوتیوب در ایران کمی دشوار است. شما برای اینکه بتوانید از یوتیوب پول برداشت کنید و کارهای مالی خود را با یوتیوب انجام دهید، نیاز به حساب Google AdSense دارید. در حال حاضر امکان ساخت این حساب برای افراد ساکن ایران وجود ندارد. شما می توانید اگر دوست یا آشنایی در خارج از کشور دارید از او بخواهید تا حساب را به نام خود ایجاد کند تا شما بتوانید از آن استفاده کنید. در این حین مراقب افراد سودجو نیز باشید چرا که می توانند پول شما را ندهند، بنابراین سعی کنید فردی قابل اعتماد پیدا کنید.

افتتاح حساب گوگل ادسنس نیازمند حساب بانکی و آدرس است. متاسفانه آدرس از کشور ایران را تایید نخواهند کرد و همچنین حساب های بانکی ایرانی. سعی کنید از روش های درست و قانونی کار خود را پیش ببرید، چون در صورتی که یوتیوب متوجه شود که او را دور زده اید، ممکن است کانال شما را ببندد و تمام زحمات شما هدر رود.

نه تنها در قسمت تایید حساب، در کل فعالیت خود فکر دور زدن یوتیوب را از سر خود بیرون کنید. شاید همان لحظه متوجه نشود اما الگوریتم های یوتیوب روز به روز در حال توسعه و پیشرفته شدن هستند و بالاخره یک روزی متوجه می شود که شما قصد داشتید یوتیوب را فریب دهید!

بازدید و سابسکرایب فیک

یکی از موضوعاتی که خیلی در رابطه با کسب درآمد از یوتیوب مطرح می شود بازدید و سابسکرایب جعلی و یا همان فیک است. این اتفاق امکان پذیر است و شما می توانید این کار را برای کانال خود انجام دهید، اما همانطور که بالاتر نیز گفته شد، یوتیوب بازدید و سابسکرایب شما را بررسی می کند. این بررسی فقط مخصوص زمان کسب درآمد (Monetization) نیست و مدام این کار را انجام می دهد. یوتیوب بازدید و Subscribe فیک را به راحتی تشخیص می دهد و آن را کم می کند.

بنابراین فکر دور زدن یوتیوب را از سر خود بیرون کنید چرا که ممکن است عواقب جبران ناپذیری برای شما داشته باشد.

 

چند پیشنهاد

پیشنهاد ما به شما این است که کسب درآمد از یوتیوب را جدی بگیرید و کار خود را از همین امروز شروع کنید. گاهی اوقات حتی برخی افراد هستند که کانال شما را خریداری می کنند. درست است که کسب درآمد از یوتیوب در ایران کمی دشوار است، اما شما فعالیت خود را شروع کنید و سعی کنید به ۱۰۰۰ مشترک و ۴۰۰۰ ساعت نمایش برسید. حتما به این نکته دقت داشته باشید که اگر میخواهید یک یوتیوبر موفق باشید، باید صبر داشته باشید.

در روزهای ابتدایی و حتی چند ماه اول ممکن است استقبال زیادی از ویدئوهای شما نشود و شما نباید ناامید شوید. اکثر یوتیوبرهای موفق، بعد از ۱ یا ۲ سال به موفقیت رسیده اند. به تجهیزات استودیویی هم نیازی ندارید، می توانید با امکانات کم کار خود را شروع کنید مانند بسیاری از یوتیوبرهای موفق! همچنین پیشنهاد می شود در صورتی که کانال شما تایید شد و قادر به گذاشتن تبلیغ در ویدئوهای خود بودید، سعی کنید به صورت استاندارد تبلیغ قرار دهید.

متاسفانه برخی کانال ها تعداد بسیار زیادی تبلیغ در ویدئوهای خود قرار می دهند که این باعث اذیت شدن بیننده خواهد شد و کاربران اصلا چنین چیزی را دوست ندارند. تعداد استاندارد تبلیغ ها بستگی به زمان ویدئو دارد و شما باید با توجه به مدت زمان ویدئو تبلیغ قرار دهید. شما هر کاری که بلدید را می توانید در یوتیوب درباره آن فیلم گرفته و منتشر کنید.

کپی رایت در یوتیوب

یکی از مسائل مهمی که باید در مورد کسب درآمد با یوتیوب با آن سروکار داشته باشید، قانون کپی رایت می باشد؛ قانون کپی رایت در سراسر دنیا بسیار سخت گیرانه است. اکثر اوقات بابت دانلود غیرقانونی، جریمه نقدی زیادی در انتظار آن فرد است. یوتیوب در سال های اخیر بسیار هوشمند و پیشرفته شده و در بحث کپی رایت بسیار سخت گیرانه عمل می کند. اگر شما تنها برشی از یک آهنگ را در فیلم خود قرار دهید، یوتیوب به راحتی تشخیص می دهد و اجازه کسب درآمد را به شما نمی دهد. اگر از محتوای فرد دیگری در فیلم خود استفاده کنید، آن فرد می تواند به یوتیوب درخواست دهد تا درآمد شما از آن فیلم را برای خودش واریز کند. و یا می تواند درخواست حذف ویدئو شما را بدهد و یوتیوب هم این کار را انجام می دهد و فیلم شما را حذف می کند. یوتیوب بعد از تشخیص کپی بودن، به صاحب اثر نیز اطلاع می دهد که شما در ویدئوتان از او کپی کرده اید. نکته ای که بسیار جالب است ادیتور پیشرفته این شبکه اجتماعی است. یوتیوب این امکان را به شما می دهد که آن قسمتی که کپی است را یا حذف کنید، یا بیصدا کنید و یا جایگزین کنید.

پیشنهاد خود یوتیوب استفاده از کتابخانه یوتیوب است. شما می توانید با مراجعه به YouTube Library از آرشیو آهنگ های بدون کپی رایت استفاده کنید و با توجه به مقدار زمانی که نیاز دارید آهنگ مورد نیاز خود را یافته و دانلود کنید.

 

اگر به یک کسب و کار اینترنتی کاملا پول ساز نیاز داری اینجا کلیک کن

 

تایید حساب گوگل ادسنس از ایران

ممکن است با افراد و یا شرکت هایی رو به رو شوید که پیشنهاد همکاری و افتتاح حساب گوگل ادسنس برای شما بدهند. این کار به هیچ عنوان توصیه نمی شود و بسیار پرریسک و خطرناک است، اما در صورتی که شناخت کافی از آن شخص و یا شرکت دارید و از معتبر بودن آن اطمینان دارید، می توانید همکاری کنید. این نکته را حتما مدنظر داشته باشید که کل درآمد شما برای آن شخص واریز می شود و می تواند آن پول را به شما ندهد. در صورتی که این اتفاق بیفتد شما چه در ایران و چه در خارج از ایران هیچگونه شکایتی نمی توانید انجام دهید. دلیل آن هم بسیار واضح است، شما خودتان آن حساب را به گوگل معرفی کرده اید و شما نباید حساب دیگران را برای امور مالی خود معرفی کنید. علاوه بر این در صورتی که از داخل ایران بتوانید شکایت کنید و آن شخص خارج از کشور باشد، کار بسیار سخت و حتی شاید نشدنی پیش رو خواهید داشت.

در صورتی که شما بتوانید حساب گوگل ادسنس بسازید و آن را وریفای کنید، برداشت درآمد و تبدیل آن به ریال کار ساده ای خواهد بود و شرکت های معتبر بسیار زیادی هستند که درآمد شما را به ریال تبدیل کرده و آن را برایتان واریز خواهند کرد؛ اما اصلی ترین مانع سر راه ایرانیان وریفای حساب گوگل ادسنس است که باید بسیار در آن دقت کنید و مراقب باشید. اگر از دوستان و آشنایان در خارج از کشور دارید می توانید این موضوع را با آنها در میان بگذارید تا عملیات تایید را برای شما انجام دهند. این تایید صرفا شامل آدرس نمی شود؛ کلیه اطلاعات باید برای آن شخص باشد و حساب بانکی نیز باید برای آن شخص باشد. اگر در حال حاضر نمی توانید خودتان و یا دیگران حسابتان را وریفای کنید، شما سعی کنید فعالیت خود را آغاز کنید و دنبال کننده های خود را جذب کنید. حتی اگر کسب درامد از یوتیوب شما از طریق بازدید هم نباشد، روش های دیگری مانند تبلیغات و اسپانسری وجود دارد که می توانید آن را انجام دهید.

چند استراتژی کلی برای کسب درآمد از یوتیوب

در ابن بخش از مقاله می خواهیم استراتژی هایی را برای کسب درآمد در موتور جستجوی یوتیوب ارائه کنیم که حالت کلی داشته و ممکن است برای پیاده سازی آن ها در ایران، مشکلاتی سد راه شما باشد.

تبدیل شدن به یک یوتیوب پارتنر

برنامه YouTube Partner به این صورت است که به طور منظم یوتیوبرها به ​​ویژگی های ویژه موجود در این پلتفرم دسترسی پیدا می کنند.

برای کسب درآمد در یوتیوب نیازی به یوتیوب پارتنر شدن ندارید (فقط راه‌اندازی یک حساب AdSense و گرفتن بازدید برای انجام این کار کافی است)؛ اما بهتر است بدانید که یوتیوب پارتنر بودن این کار را بسیار آسان تر می کند.

یوتیوب پارتنرها به چندین روش کسب درآمد دسترسی دارند: نه فقط تبلیغات، بلکه حق اشتراک Premium و ویژگی هایی خاص دیگر.

چگونگی تبدیل شدن به یک یوتیوب پارتنر:

مرحله 1: ساخت کانال در یوتیوب

مرحله 2: کانال خود را به اندازه کافی رشد دهید که مطابق با شرایط YouTube Partner Program باشد

مرحله 3: حساب AdSense خود را راه اندازی کنید

مرحله 4: تحقیق در مورد ویژگی های کسب درآمد جدید خود

مرحله 5: تمرکز ویژه بر روی رعایت کردن قوانین یوتیوب

فروش کالاهای کسب و کار خود

همیشه یادتان باشد که شما قبل از یک کارآفرین، یک تولید کننده محتوا هستید؛ همچنین همواره به یاد داشته باشید که قبل از اینکه یک تولید کننده ویدئو باشید، یک کارآفرین هستید که این یعنی شما در حال حاضر یک محصول یا خدمات برای ارائه دارید یا در حال چیدمان استراتژی بازاریابی یوتیوب خود برای به فروش رساندن محصولتان هستید.

اگر با این نگاه بخواهید محصولات و خدمات خود را در یوتیوب به فروش برسانید، مطمئن باشید یک استراتژی با دوام را برای خود و کسب و کارتان انتخاب کرده اید.

مراحل به فروش رساندن یک محصول در یوتیوب:

مرحله 1: محصول خود را تصور و طراحی کنید

مرحله 2: محصول خود را بسازید

مرحله 3: یک لندینگ پیج برای محصولتان در سایت خود ایجاد کنید

مرحله 4: قفسه کالایی یوتیوب پارتنر خود را فعال کنید

مرحله 5: محصول خود را در ویدئوهایی که منتشر می کنید، تبلیغ کنید

مرحله 6: کاربران را کانال یوتیوب خود را به لندینگ پیج سایتتان دعوت کنید

 

تولید محتواهای تبلیغاتی

یکی از مزیت هایی که یوتیوب در مقایسه با اینستاگرام دارد، این است که لزومی ندارد که شما حتما یک اینفلوئنسر باشید تا بتوانید تبلیغات بگیرید. اگر شما به هر نحوی بتوانید بازدید خوبی در یوتیوب داشته باشید، می توانید با برندهای متعدد، ارتباط گرفته و در نهایت تبلیغ آن ها را در ویدئوهای خود بکنید.

در این شیوه از کسب درآمد در موتور جستجوی یوتیوب، مراحل شروع تا به نتیجه رسیدن به می توان در سه قدم زیر خلاصه کرد:

  • یک برند را برای شروع همکاری پیدا کنید
  • یک پیشنهاد وسوسه انگیز در مورد بازدیدی که قرار است به وجود بیاید به آن ها ارائه کنید
  • به صورت شفاف تبلیغات برند موردنظر را در محتوای خود پیاده سازی کنید

درست است که این مراحل در ایران هنوز آنطور که باید و شاید همانند تولید محتوا با ترفندهای اینستاگرام باب نشده است؛ اما باز هم برندهایی هستند که می توانید با آن ها مذاکراتی در مورد تبلیغات داشته باشید.

از طرفداران خود بخواهید تا مستقیم به شما پول پرداخت کنند

این استراتژی برای کسب درآمد از YouTube شامل چند بخش متفاوت است؛ اما همه آن ها یک ویژگی مشترک دارند: شما باید شرایطی را فراهم کنید تا طرفدارانتان به راحتی بتوانند با کارت اعتباری خود از شما قدردانی کنند!

مرحله 1. میزبان لایوهایی شوید که در آن افراد می توانند از Super Chat استفاده کنند

در اوایل سال 2017، یوتیوب ویژگی Super Fan Funding قبلی خود را جایگزین Super Chat کرد. سوپر چت یک ویژگی خاص است که فقط برای YouTube Partners درحین لایو در دسترس می باشد.

طرفداران شما می توانند نظرات خود را در سوپر چت، به شکل بهتری ارائه کنند؛ این امکان، برای مدت زمان مشخصی بسته به میزان پرداختی آن ها، پین خواهد شد.

مرحله 2. طرفداران خود را تشویق به عضویت در کانال کنید

 

YouTube این امکان را دارد که به بینندگان خود اجازه دهید تا عضو کانال شما بشوند. در عوض، آن ها می توانند دسترسی های اختصاصی برای شرکت در لایوهای شما را داشته باشند.

مرحله 3. طرفداران خود را تشویق کنید که اشتراک YouTube Premium را بخرند

این مرحله به طور غیر مستقیم می تواند برای کانال شما سود داشته باشد. وقتی اعضای YouTube Premium محتوای کانال شما را تماشا می کنند، هزینه اشتراک آن ها را کاهش می یابد (این مسئله برای دیگر کانال ها هم صدق می کند).

سعی کنید محتواهای خود را وایرال کنید

یوتیوب در این مسئله مثل اینستاگرام یا تلگرام نیست که هرکس دلش خواست بتواند محتوای شما را کپی کرده و به نام خود پخش کند. اگر بتوانید محتواهایی تولید کنید که به حد کافی وایرال و دیده بشوند؛ مطمئن باشید کانال های معتبر خواستار مجوز شما خواهند شد تا بتوانند از محتوای شما نسخه ای برای کارهای خود داشته باشند. این در هر حال یک استراتژی بی نظیر برای کسب درآمد از یوتیوب است اما نیازمند تلاش، پشتکار، متفاوت بودن و البته کمی شانس است.

اگر به یک کسب و کار اینترنتی کاملا پول ساز نیاز داری اینجا کلیک کن

منبع: newseo

 

  انتشار : ۱۳ بهمن ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 504

برچسب های مهم

لطفا نظرات،پیشنهادات و انتقادهای خودتون روازقسمت دیدگاه کاربران سایت و یا در واتساپ در میان بگذارید

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "POR-SOOD-SHO" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما