ترفندهای کسب درآمد با گوشی

ترفندهای کسب درآمد با گوشی

بهترین روش ها و ترفندهای کسب درآمد با گوشی از طریق شبکه های اجتماعی در وب سایت پر سود شو "por-sood-sho" .

محل لوگو

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 10
  • بازدید دیروز : 26
  • بازدید کل : 61706

روشهای کسب درآمد با واتساپ


روشهای کسب درآمد با واتساپ

 

 

 

WhatsApp یک اپلیکیشن برقراری ارتباط رایگان با رابط کاربری خیلی آسان و بدون نیاز به فیلترشکن است، این پیام رسان خارجی دارای بیشتر از یک میلیارد کاربر روزانه می باشد. همه دوست دارند با واتس اپ کار کنند چون واقعا دنگ و فنگ کار کردن با سایر اپ ها، در این برنامه وجود ندارد.

خیلی جالب است که حتی پیام های اسپم و تبلیغاتی مزاحم نیز در واتس اپ خوانده می شوند. پس واتس اپ، بستر مناسبی برای تبلیغات و یکی از روش های کسب درآمد با گوشی رایگان با امکانات متنوع است. اگر خودتان قصد درآمد با گوشی یا تجارت دارید یا برای شرکتی دیگر تبلیغ و بازاریابی می کنید، WhatsApp یک پلت فرم همه کاره بسیار محبوب و مناسب کار کردن است.با کسب و کار پرسود شو por_sood_sho همراه باشید.

روشهای کسب درآمد با گوشی از طریق واتس اپ بسیار متنوع است. ابتدا کافیه یک حساب کاربری ایجاد کنید سپس یکی از روش های پیشنهادی ما را انتخاب کنید.

همکاری و کار برای شرکت های دیگر

برخی از شرکت ها به کسانی که مشتری جدید برای خرید محصولات معرفی می کنند، پاداش نقدی یا پورسانت پرداخت می کنند، پس بازاریابی آنلاین را با واتس اپ یا روش های دیگر انجام دهید. برای مثال، با مدیریت رستوران ها، سوپرمارکت ها، هتل های زنجیره ای تماس بگیرید، به روسای شرکت های معروف نامه بنویسید و خدمات خود را برای تبلیغ در WhatsApp ارائه دهید. سعی کنید زیاد سرزده و عجولانه عمل نکنید چرا که به مذاق خیلی ها خوش نمی آید.

درآمد با گوشی از طریق همکاری با خبرگزاری ها

با آژانس های خبری محلی یا ملی همکاری کنید. خدمات WhatsApp را برای پیدا کردن کانال های آژانس های خبری معتبر که مطالب جالب و جدیدی را درخواست می کنند جستجو کنید. با ارسال عکس ها، فایل های صوتی و تصویری با کیفیت بالا و اخبار مهم و ارزشمند می توانید پاداش و درآمد خوبی داشته باشید، کافیست بدانید و مطمئن شوید که آن خبرگزاری پول میدهد یا نه، سپس پیام خود را ارسال نمایید.

کسب درآمد از گوشی با فروش محصولات یا خدمات

 

اگر به یک کسب و کار اینترنتی کاملا رایگان و پول ساز نیاز داری اینجا کلیک کن

 

خدمات، مهارت ها، توانمندی ها، محصولات یا تولیدات منحصر به فرد خود را از طریق واتس اپ با دیگران اشتراک بگذارید. منتها در واتس اپ محدودیت تعداد ارسال و نوع فایل ارسالی، احتمالا وجود داشته باشد که با بررسی در گوگل، به آسانی متوجه این محدودیت ها و روش حل آنها خواهید شد.

 

  • کسب درآمد با گوشی از طریق تبلیغات واتس اپ

 

یکی از کاربردی ترین امکانات واتس اپ، امکان ایجاد گروه های کاربری محدود بر اساس علایق یا مشاغل مشترک است. یک گروه با کاربران خاص و علاقمند به محصول مورد نظر خود را بسازید و تبلیغ را شروع کنید. از تبلیغات ترکیبی در سایر شبکه های اجتماعی غافل نشوید. واتس اپ هنوز به اندازه فیس بوک، توییتر و اینستاگرام محبوب نیست. فراموش نکنید که هرچه فعالیت شما در شبکه های مختلف اجتماعی بیشتر باشد، مخاطبان و مشتری های بیشتری نیز خواهید داشت.

 

  • ارسال لینک وب سایت خود جهت تبلیغ

 

اگر وب سایتی برای کسب و کار خود راه اندازی کرده اید جهت بهبود سئو سایت یا تبلیغ آن میتوانید لینک سایت را به عنوان پیام تبلیغاتی به افراد در سطح وسیع از طریق واتس اپ ارسال نمایید، حتی می توانید با یک فیلم کوچک یا متنی جذاب یا نمونه کاری مناسب، موفقیت های حرفه ای خود را به کاربرانتان نشان دهید و علاقه کاربران را به خود جلب کنید.

 

  • کنفرانس یا سمینار آنلاین

 

از امکان تماس ویدیویی گروهی واتس اپ استفاده کنید و با کنفرانس یا سمینار آنلاین ایده های خود را با مخاطبان بیشتری به اشتراک بگذارید. به لطف این امکان، کاربران به راحتی در زمان دقیق می توانند متصل شوند و پیام های شما را ببینند و بشنوند. با استفاده از PayPal می توانید هزینه کمی را برای شرکت در کنفرانس جهت رسمیت دادن در نظر بگیرید، یا فقط لینک یا اجازه دسترسی به ویدئو را برای اعضای گروه با شرایط خاص باز کنید. سمینارها باید به چندین قسمت تقسیم شوند تا بتوانید با افزایش تعداد مخاطبان خود، درآمد بیشتری کسب کنید.

 

تا جایی که ممکن است مخاطبین خود را به واتس اپ اضافه کنید. اول از همه، با مخاطبین تلفن همراه خود شروع کنید. سپس همکاران تجاری، دوستان و آشنایان را به مرور اضافه کنید. روش های کسب درآمد با گوشی خیلی متنوع است اما امکانات پیام رسان های مختلف این پروسه را جذاب تر و متنوع تر هم می کند.

 

 

آموزش اضافه کردن لینک به استوری واتساپ – لینک قابل کلیک در status

از این قابلیت میتوانید برای معرفی محصولات خود به کاربران واتساپ یا به اشتراک گذاشتن لینک دعوت وبسایت ها و … استفاده کنید

    • برنامه واتساپ را اجرا کرده
    • از بخش status روی آیکون قلم پایین صفحه بزنید
    • سپس با نوشتن //:Https میتوانید آدرس وبسایت یا شبکه های اجتماعی دیگر را اضافه کنید
    • در ادامه نیز میتوانید متن دلخواه خود را بنویسید
    • با استفاده از 3 آیکون موجود در تصویر میتوانید رنگ پس زمینه و فونت نوشته را تغییر دهید
    • یا به متن خود ایموجی اضافه کنید
    • پس از به اشتراک گذاشتن استوری افرادی که آن را مشاهده کنند میتوانند به راحتی روی لینک کلیک کنند
 
 
  • برای حذف استوری نیز کافیست 3 نقطه مقابل آن را زده و گزینه Delete را انتخاب کنید

 

 

اگر به یک کسب و کار اینترنتی کاملا رایگان و پول ساز نیاز داری اینجا کلیک کن

 

 

  انتشار : ۷ بهمن ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 4057

برچسب های مهم

لطفا نظرات،پیشنهادات و انتقادهای خودتون روازقسمت دیدگاه کاربران سایت و یا در واتساپ در میان بگذارید

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "POR-SOOD-SHO" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما