ترفندهای کسب درآمد با گوشی

ترفندهای کسب درآمد با گوشی

بهترین روش ها و ترفندهای کسب درآمد با گوشی از طریق شبکه های اجتماعی در وب سایت پر سود شو "por-sood-sho" .

محل لوگو

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 9
  • بازدید دیروز : 103
  • بازدید کل : 61133

ربات تلگرام چیست و چگونه به کسب وکار شما کمک می کند؟


ربات تلگرام چیست و چگونه به کسب وکار شما کمک می کند؟

 

   ربات تلگرام چیست و چگونه به کسب وکار شما کمک می کند؟

همانطور که همه می‌دانیم ربات‌ها ویژگی‌های منحصر به فردی به تلگرام اضافه کردند که کار کردن با این نرم‌افزار را راحت‌تر و جذاب‌تر کرده است؛ اما در گذشته استفاده از ربات‌ تلگرام به آسانی امروز نبود. تا مدتی قبل شما باید به صورت جداگانه با ربات­‌ها ارتباط برقرار می‌کردید و سپس محتوای گرفته شده را برای یک چت دیگر فوروارد می‌کردید.امروزه این کار با ویژگی inline request بسیار راحت‌تر شده و همین ویژگی میزان استفاده از آن را چندین برابر کرده است.

اگر دوست دارید بدانید کهinline request یعنی چه یا بیشتر با ربات­ها آشنا شوید و در نهایت بدانید که استفاده از آن­ها‌ چگونه می‌تواند به بیزینس شما‌ کمک ‌کند، تا انتهای این مطلب همراه من باشید تا هر کدام را یه طور مفصل برایتان توضیح دهیم.با کسب و کار پر سود شو por_sood_sho همراه باشید.

فهرست

ربات تلگرام چیست؟

طریقه‌ی عملکرد ربات تلگرام

امنیت رباتها

ویژگی‌های مختلف تلگرام

دلیل به وجود آمدن ربات تلگرام

چرا باید از ربات‌های تلگرامی استفاده کنیم

ربات‌های تلگرامی چگونه به بیزینس‌ها کمک می‌کند؟

مزیت ربات‌ها نسبت به دیگر برنامه‌ها

چگونه می‌توانیم یک ربات تلگرامی بسازیم؟

 

 اگر به یک کسب و کار اینترنتی کاملا رایگان و پول ساز نیاز داری اینجا کلیک کن

ربات تلگرام چیست؟

بعد از گروه و کانال‌، ربات‌ها سومین بخش از اپلیکیشن تلگرام هستند و مانند بخش‌های دیگر به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار گرفته‌اند. به طور کلی کاربران می‌توانند با ارسال پیام، دستورات و درخواست‌های درون‌خطی(inline request) با ربات‌ها ارتباط برقرار کنند.

inline request ساز و کاریست که به وسیله‌ی آن کاربران به راحتی می‌توانند در هر چتی (بدون نیاز به خروج) با ربات تلگرام شما ارتباط برقرار کنند. برای این کار شما فقط باید در ابتدای پیام خود نام کاربری بات مورد نظر را تایپ کرده و سپس چند کلمه‌ی کلیدی که بیانگر موضوع مورد نیاز شما است، وارد کنید. با درخواست شما، ربات تعداد زیادی تصویر، فیلم یا مطلب در اختیار شما قرار می‌دهد که به محض انتخاب یکی از آن­‌ها، آن محتوا در چت مورد نظر (یعنی همان چتی که در آن قرار دارید)، ارسال می‌شود.

طریقه‌ی عملکرد ربات تلگرام

تلگرام خود، به تنهایی دارای چند ربات است. رباتهایی مثل@gif, @vid, @pic, @bing, @wiki, @imdb،@bold. برای استفاده از انواع ربات تلگرام فقط کافیست در قسمت چت خود با دیگران به شکل @username آنها را صدا کرده و سپس کلمات کلیدی مورد نظر خود را تایپ کنید. ربات محتواهایی را که به خواسته‌ی شما نزدیک باشد، برایتان آماده کرده و درنهایت با ضربه زدن روی هریک از آن­ها می‌توانید به چت خود بفرستید؛ برای مثال، فرض کنید می‌خواهید به دوست خود یک گیف با مضمون تبریک تولد بفرستید. در ابتدا باید به صفحه‌ی چت او رفته و در قسمت تایپ @gif happy birthday را تایپ کنید، سپس چندین گیف برای شما به نمایش در می‌آید که می‌توانید بهترین و بامزه‌ترین آنها را انتخاب و سپس برای دوست خود ارسال کنید. محتواهای دریافت شده از ربات‌ها به راحتی در تمامی گروه‌ها، کانال‌ها و چت‌ها قابل استفاده هستند.

امنیت ربات‌­ها

ممکن است تصور کنید اگر از ربات­‌ها به صورت آنلاین استفاده ‌کنید ، به آنها اجازه‌ی دسترسی به محتویات چت‌تان راداده­‌اید؛ اما این تصور به صورت کامل نادرست است. ربات­‌ها تنها آن قسمت از چت، که بعد از نام آنها آورده می،شود، دریافت می‌کنند؛ برای مثال زمانی که @pic grand mom را تایپ می‌کنید، ربات فقط کلمه‌ی grand mom را دریافت می‌کند و می‌فهمد که باید عکس‌هایی مربوط به موضوع "مادربزرگ" را نمایش دهد. عده‌ای دیگر از مردم به طور کلی نسبت به ربات تلگرام ‌بی‌اعتماد هستند؛ در حالیکه ربات‌ها هیچ دسترسی‌ای به محتویات درون چت‌ها ندارد و فقط آن اطلاعاتی را دریافت می‌کند که شما برای او میفرستید یا اجازه‌اش را می‌دهید؛ برای مثال، برخی از بات‌ها برای خدمات‌رسانی بهتر ممکن است که لوکیشن شما را لازم داشته باشند اما تا زمانیکه شما اجازه ندهید هیچ لوکیشنی برای او ارسال نمی‌شود.

ویژگی‌های مختلف ربات تلگرام

ربات‌های تلگرامی پلتفرم‌های گوناگونی را پشتیبانی می‌کنند که در ادامه به توضیح هرکدام می‌پردازیم.

 

پلتفرم پرداخت

ما در مقالات گذشته به طور کامل برایتان توضیح دادیم که چطور می‌شود از تلگرام کسب در آمد کرد؛ اما حالا می‌خواهم این خبر را به شما بدهم که برای راحتی بیشتر می‌توانید بااستفاده از ربات تلگرام بدون هیچ مشکلی از کاربران سراسر جهان مبالغی را دریافت کنید. برای این کار ربات شما یک فاکتور با فرمتی خاص ارسال می‌کند. معمولا چنین پیام‌هایی حاوی یک عکس و توضیحات محصولات و قیمت‌ها هستند. این پیام مجهز به یک دکمه برای پرداخت نهایی است. با ضربه زدن بر روی این دکمه، یک صفحه‌ی پرداخت در برنامه‌ی تلگرام باز می‌شود و در نهایت کاربر با وارد کردن اطلاعات خود، پرداخت را به راحتی و با امنیت کامل انجام می‌دهد.

 

پلتفرم بازی

ربات‌های تلگرام می‌توانند یک سری بازی در اختیار کاربران خود قرار دهند. این بازی‌ها معمولا به صورت رکوردی بوده و شما هم می‌توانید آن­ها را به صورت تک نفره انجام دهید یا با به اشتراک گذاشتن آن­‌ها در گروه‌ها با دوستان خود یک رقابت هیجان‌انگیز را تجربه کنید.

 

اگر به یک کسب و کار اینترنتی کاملا رایگان و پول ساز نیاز داری اینجا کلیک کن

 

کیبورد‌های شخصی

شما با کمک ربات‌های تلگرامی می‌توانید دقیقا به همان شیوه‌ای که دوست دارید با مخاطبین خود ارتباط برقرار کنید. ممکن است گاهی بخواهید که ورودی‌های رسمی‌تر یا صمیمانه‌تر از کاربران خود دریافت کنید؛ اینجاست که ربات‌ها به کمک شما می‌آیند. به کمک این ویژگی، هنگامیکه ربات شما پیامی را ارسال می‌کند، در پایین صفحه، صفحه کلیدی باز می‌شود که دارای جواب‌های از پیش تعیین شده است و کاربر می‌تواند آنها را انتخاب کند. در طراحی این گزینه‌ها به سلیقه‌ی خود می‌توانید از تمامی ایموجی‌ها ، عددها، یا هر متنی استفاده کنید.

برای مثال، هنگامی که کاربر از ربات درخواست یک آهنگ جدید می‌کند، ربات می‌تواند دکمه‌هایی با عنوان شاد با ایموجی جشن، غمگین یا ایموجی چهره‌ی غمگین، سنتی، پاپ و غیره را به کاربر نشان دهد تا در نهایت کاربر از بین گزینه‌ها یکی را انتخاب کند.

شما می‌توانید این کیبردها را به دو صورت در ربات خود قرار دهید:

  1. گزینه‌ها در قسمتی که معمولا عملیات تایپ انجام می‌شود ظاهر شود.
  2. گزینه‌ها در خود فضای ربات و در زیر پست‌ها نمایش داده می‌شود.

دستورات

شما با فرمان دادن راحت‌تر می‌توانید با ربات‌ها ارتباط برقرار کنید. برای فرمان دادن باید کلمه‌ی مورد نظر خود را بعد از / تایپ کنید. مثلا:/start ، /helpو غیره

البته باید توجه داشته باشید که ربات شما قابلیت خواندن دستورات داده شده را داشته باشد. البته دستوراتی مانند help و start برای همه‌ی ربات‌ها قابل خواندن است.

برای مثال با فرستادن دستور /help یک پیام حاوی دستوراتی که ممکن است به شما در استفاده‌ی بهتر از بات کمک کند یا سوال شما را پاسخ دهد.

دلیل به وجود آمدن ربات تلگرام

انسان‌ها به دلیل طبیعتشان همیشه در برابر انجام برخی کارها ناتوان بودند؛ برای مثال هیچوقت نمی‌تواند 24 ساعته بیدار بماند یا به صورت شبانه‌روزی کار کند و همیشه بهترین بازدهی را داشته باشد. ربات‌ها می‌توانند به صورت 24 ساعته، بدون وقفه و با بیشرین سرعت به مخاطبین کمک کنند و خواسته‌های آن­ها را انجام دهند. آن­ها می‌توانند به صورت دو طرفه با مشتری ارتباط برقرار کنند؛ یعنی برای پیدا کردن مشکل اصلی می‌توانند از کاربر سوال بپرسد و برای پاسخگویی بهتر با سایت‌هایی، مانند یوتیوب ،ویکی‌پدیا و غیره ارتباط یرقرار کند و از اطلاعات موجود در آن­ها استفاده کند. با به وجود آمدن ربات‌های بیشمار،اپلیکیشن‌ها وسایت‌هایی تحت عنوان ربات‌یاب به وجود آمد تا مخاطبین بتوانند با کمک آنها ربات مورد نظر خود، یا رباتی که به بهترین صورت بتواند خواسته‌های آنها را انجام دهد، به راحتی پیدا کنند.

 

چرا باید از ربات‌های تلگرامی استفاده کنیم

  1. ربات‌ تلگرام همانند دیگر اکانت‌ها تلگرامی، طریقه‌ی استفاده راحتی دارند و ارتباط برقرار کردن با آنها بسیار ساده است. اما این اکانت‌هابه جای افراد توسط نرم‌افزارهاکنترل می‌شود و معمولا هوش مصنوعی دارند. ربات‌ها قادر به انجام هرکاری اعم از بازی، آموزش، جستجو ، پخش و بسیاری از کارهای دیگر هستند.
  1. کارکردن با ربات‌ها بسیار آسان است. در بیشتر مواقع حتی نیازی به تایپ نیست؛ زیرا رباتها مجموعه‌ای از دکمه‌ها را در اختیار شما قرار می‌دهند.
  1. رباتها، به شدت قابلیت فراگیری دارند؛ یعنی اگر پیامی از ربات شما برای شخصی یا گروهی ارسال شود، اسم ربات شما در تیتر پیام وجود خواهد داشت و دیگران با ضربه روی آن نیز می‌توانند درخواست‌های مشابه یا جدیدی از شما داشته باشند که این به معنای پیشرفت روز به روز ربات شماست.
  1. همچنین بات‌ها را می‌توان برنامه‌ریزی کرد تا پاسخ‌های خودکار به سوا‌های پرتکرار مخاطبین بدهد و در صورت نیاز به کارهای پیچیده‌تر، آن درخواست را به یک شخص واقعی ارسال کند.
  1. ربات‌ها می‌توانند گزارش از خدمات خود به شما ارائه دهند؛ برای مثال می‌توانند نشان دهند که کاربران بیشتر چه چیزهایی از او خواسته‌اند و چه محتواهایی بیشتر از بات شما برای دبگران ارسال شده است.

اگر به یک کسب و کار اینترنتی کاملا رایگان و پول ساز نیاز داری اینجا کلیک کن

 

ربات‌های تلگرامی چگونه به بیزینس‌ها کمک می‌کند؟

ربات ‌های تلگرامی به دلیل محبوبیت، امنیت و دیگر ویژگی‌های منحصر به فردش راه‌حل قدرتمندی برای پیشرفت در یک بیزینس محسوب می‌شود:

  • این ربات‌ها می‌توانند دستیار تجاری کارآفرینان شود و مانند یک شخص با مشتریان ارتباط برقرار کند، شما به وسیله‌ی ربات‌ها می‌توانید خدمات خود را به بهترین صورت به مشتریان ارائه دهید و با کپشن‌هایی که با هر محصول می‌فرستید نظر مخاطبین را جلب کنید. ربات‌ها به عنوان یک کارمند قدرتمند با تبلیغ و پشتیبانی 24 ساعته می‌توانند باعث بهره‌وری حداکثری شما شوند.
  • شما به وسیله‌ی ربات‌های تلگرامی می‌توانید مقدار زیادی از پول خود را پس‌انداز کنید؛ زیرا این ربات‌ها با بازدهی خیلی بیشتری می‌توانند جایگزین برخی از کارمندان شما باشند و شما را از استخدام کارمندان زیاد بی‌نیاز کند.
    • یک نطر سنجی نشان می‌دهد که 83% از خریداران آنلاین هنگام خرید نیاز به پشتیبانی دارند، بدون شک ربات‌ها می‌توانند بهترین گزینه برای پشتیبانی باشد، آنهابا خدمات 24 ساعته‌ی خود، توضیحات کامل و ارائه‌ی بهترین پاسخ باعث رضایت هرچه بیشتر مشتریان می‌شوند.
    • ربات‌ها با ارتباط برقرار کردن با تعداد بیشتری از مخاطبان، باعث افزایش دایره‌ی مشتریان و در نهایت پیشرفت شما خواهد شد.
    • طبق تحقیقات انجام شده توسط Gartner خدمات به مشتری مهم‌ترین عامل موفقیت است. عرضه خدمات از طریق نیرو‌های انسانی گاهی با اشکالاتی همراه است؛ برای مثال ممکن است در جواب برخی از سوال‌ها دچار فراموشی شوند، شماره‌ها را اشتباه وارد کنندو غیره.در حالیکه ربات‌های تلگرامی عاری از هر گونه خطا یا کوتاهی است.
    • ربات‌ها همیشه خوش‌اخلاق و پرانرژی هستند و شما با کمک از آنها دیگر نگران حال بد کارمندان و تاثیر آن روی نحوه‌ی برخورد یا بازدهی آن­ها نخواهید بود.
    • مزیت ربات‌ها نسبت به دیگر برنامه‌ها

      بات‌ها توانایی بیشتری در مشغول کردن فکر مخاطبین به برند شما را دارند. طبق تحقیقات صورت گرفته شرکت‌هایی که در شبکه‌های اجتماعی با مشتریان خود در ارتباط هستند، 20 تا 40 درصد فروش بیشتری نسبت به سایرین داشته‌اند. شما با داشتن یک ربات اختصاصی در محبوب‌ترین شبکه‌ی اجتماعی حتی می‌توانید نتایج بهتری را هم بگیرید. امروزه کاربران تلفن همراه با داشتن برنامه‌های کامل و قدرتمندی نظیر فیسبوک، اینستاگرام، تلگرام و غیره دیگر تمایلی به نصب برنامه‌های جدید در تلفن‌های خود ندارند. به همین دلیل استفاده از ربات‌ها و ویژگی‌هایی که علاوه بر کاربران شامل صاحبان ربات‌ها نیز می‌شود یک ترفند قدرتمند برای رسیدن به هدف‌های خود است. و همچنین علاوه بر صرفه‌جویی در وقت با استفاده از آن از ساخت یک برنامه‌ی جدید نیز بی‌نباز شده و در هزینه‌ها صرفه‌جویی می‌شود.

       

      چگونه می‌توانیم یک ربات تلگرامی بسازیم؟

      1. شما ساخت ربات تلگرام ابتدا باید نسخه‌ی مخصوص دسکتاپ تلگرام را درPC خود نصب کنید. با اینکه تلگرام یک برنامه مخصوص تلفن‌هایهوشمند است؛ اما شما برای تحقق اهدافتان باید آن را در همان دستگاهی که برای نوشتن کد از آن استفاده می‌کنید، نصب کنید.
      1. در قدم بعدی شما باید با یک ربات دیگر به اسم BotFather ارتباط برقرار کنید. زمانیکه شما چت خود را با او شروع کنید به سرعت فهرستی از دستوراتی که به شما در ایجاد، ویرایش و مدیریت رباتتان کمک می‌کند،در اختیارتان قرار می‌دهد. برای ساخت یک ربات جدید شما باید دستور/newbot را وارد کنید.بعد از وارد کردن این دستور باید یک نام برای ربات خود انتخاب کنید. این نام باید کوتاه، خاص، راحت و به یاد ماندنی باشد.
      1. در مرحله‌ی بعد یک کلید تحت عنوان API به شما داده می‌شود. API باعث می‌شود تا تلگرام کدی را که شما برای ارتباط با رباتتان نوشتید، بخواند. هر ربات API مخصوص خود را دارد یعنی شما نباید آن را با کسی به اشتراک بگذارید و باید مواظب آن باشید زیرا با ربوده شدن آن دیگران می‌توانند اختیار ربات شما را در دست بگیرند و اهداف شخصی و معمولا ناپسند خود را انجام دهند. در قدم بعدی باید از طریق mkdir telegram-bot فهرست خود را بسازید.
      1. سپس نوبت به کدنویسی ربات تلگرام می‌رسد. در این مرحله شما به وسیله‌ی کد با ربات خود ارتباط برقرار می‌کنید و وظایفی که بر عهده دارد، برای او می‌نویسید.
    • این قسمت ممکن است کمی گیج‌کننده به نظر برسد؛ چون گاهی نیاز به نوشتن زنجیره‌های بزرگ و تو در تو در برنامه نویسی است.هر چه دستورات شما حرفه‌ای تر باشد، ربات شما جذاب‌تر خواهید شد؛ برای مثال می‌توانید ربات­‌های خود را به منابع دیگری مانند انواع سایت‌ها متصل کنید تا قابلیت‌های مهیجی به ربات شما اضافه شود. به همین دلیل معمولا به مخاطبینی که قصد داشتن یک ربات جدید را دارند توصیه می‌شود از افرادی ماهر و با سابقه در این زمینه کمک بگیرند. مجموعه‌ی راز با کارشناسان حرفه‌ای خود همیشه قدرتمند‌ترین، منعطف‌ترین و جذاب‌ترین ربات‌ها را ساخته و سابقه‌ای درخشان در این زمینه دارد که می‌تواند به پیشرفت هر چه بهتر و سریعتر شما کمک کنند.

       

      نتیجه گیری

      به طور کلی ربات‌ها اکانت‌هایی هستند که به جای افراد توسط نرم‌افزارها کنترل می‍شوندو به دلیل وبژگی‌هایی مثل امنیت بالا، خدمت‌رسانی 24 ساعته، پشتیبانی بی‌نقص، ارائه‌ی گزارش‌های مختلف و غیره تکمیل کننده‌ی فعالیت‌های انسانی هستند و می‌توانند در کنار تبلیغات تلگرامی در گروه‌ها و کانال‌ها، علاوه بر چند برابر کردن سود شما، هزینه‌هایتان به مقدار زیادی کاهش دهد. ربات‌ها می‌توانند قابلیت‌های فراوانی داشته باشند؛ اما برای فعال کردن این قابلیت‌ها به یک برنامه‌نویس حرفه‌ای نیاز است.

  • اگر به یک کسب و کار اینترنتی کاملا رایگان و پول ساز نیاز داری اینجا کلیک کن 
    • منبع: rooz.co

  انتشار : ۵ بهمن ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 537

برچسب های مهم

لطفا نظرات،پیشنهادات و انتقادهای خودتون روازقسمت دیدگاه کاربران سایت و یا در واتساپ در میان بگذارید

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "POR-SOOD-SHO" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما