ترفندهای کسب درآمد با گوشی

ترفندهای کسب درآمد با گوشی

بهترین روش ها و ترفندهای کسب درآمد با گوشی از طریق شبکه های اجتماعی در وب سایت پر سود شو "por-sood-sho" .

محل لوگو

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 26
  • بازدید دیروز : 17
  • بازدید کل : 61696

ترفندهای ناب اینستاگرام


ترفندهای ناب اینستاگرام

آموزش ترفندهای اینستاگرام 

ترفندهای اینستاگرام موضوعی است که امروزه افراد زیادی به دنبال آن هستند. همه می خواهند به هر روشی که شده، جدیدترین ترفندهای اینستاگرام رو بر روی اکانت خود پیاده سازی کنند تا از این طریق بتوانند درآمدهای چند 100 میلیونی و رویاهای دست نیافتنی رو به حقیقت تبدیل کنند. امروزه کمتر کسی هست که اینستاگرام را نشناسد. همه با این شبکه اجتماعی و محبوبیت بسیار زیاد آن در کل دنیا، آشنا هستند. برخی از این اپ، برای گشت و گذار در دنیای مجازی، استفاده می کنند و برخی نیز آن را برگ برنده ای برای بازاریابی کسب و کار خود می دانند و از آن، به بهترین شکل ممکن، استفاده می کنند.با کسب و کار پر سود شو  por_sood_sho همراه باشید.

حال میخواهم دو آمار جالب از وب سایت معتبر hubspot درباره اینستاگرام به شما بدهم:

  • 80 درصد کاربران اینستاگرامی به طور معمول با جستجو در پیج های مختلف، خریدشان را از این شبکه اجتماعی انجام میدهند، البته خرید اجناس مانند پوشاک، کیف، اکسسوری، لوازم جانبی موبایل، خودرو و … .
  • 60 درصد کاربران فعال در وب سایت ها، ساعاتی از روز خود را به بازدید از شبکه های اجتماعی مخصوصا، اینستاگرام می گذارند.

این آمارهای جهانی، نشان دهنده اهمیت بسیار زیاد این شبکه اجتماعی برای تمام کاربران دنیای وب است.

حال ما برای شما 30 ترفند مخفی، جذاب و بسیار کاربردی فراهم کردیم، تا با هر کدام از آن ها، بتوانید بهترین اتفاقات را برای کسب و کار خودتان، رقم بزنید. اینستاگرام همیشه برخی ترفندها، تنظیمات ویژه، گزینه های خاصی دارد که قطعا کمتر کسی، از آن ها، با خبر است.

نکته آغازین: قبل از شروع یادگیری آموزش ترفندهای اینستاگرام، بهتر است که اپلیکیشن اینستاگرام خود را به آخرین نسخه آن، بروز رسانی کنید و همین طور برای استفاده و تست این ترفندها، بهتر است که اینستاگرام خود را به زبان انگلیسی تغییر زبان دهید.

1- با notifications، از جدیدترین پست صفحات مورد علاقتون، باخبر شوید 

یکی از مسئله هاییکه ما با پست های جدید اینستاگرام داریم، این هست که دیر متوجه پست جدید صفحات مورد علاقمون میشیم. شما با فعالسازی، گزینه اطلاع رسانی پست و استوری در پیج مورد علاقتون، زمانی که این پیج ها، پست یا استوری جدیدی رو در اینستاگرام، بارگزاری کنند، در قسمت اعلان های تلفن همراه شما، همانند یک پیامک، به شما اطلاع رسانی می شود. این یکی از ترفندهای اینستاگرام برای اطلاع پیدا کردن دقیق از زمان انتشار پست پیج های مورد علاقه شماست.

برای فعالسازی این بخش، کافیه مراحلی که تو تصاویر زیر هست رو دنبال کنید:

نکته مهم: این notifications یا سیستم اطلاع رسانی در اعلان ها در صورتی که برای این اپلیکیشن، فعال باشد، می توانید این اعلان ها را دریافت کنید. برای اینکار کافیه برید تو تنظیمات موبایلتون و قسمت اعلان برنامه ها، و سیستم اعلان اپلیکیشن اینستاگرام رو فعال کنید. البته که این سیستم برای بعضی از اپلیکیشن ها مانند اینستاگرام، به صورت پیش فرض، فعال است.

هر ترفندی که در اپلیکیشن اینستاگرام استفاده می کنید، ابتدا باید جذابیت آن، برای کاربران رو در نظر بگیرید

 

اگر به یک کسب و کار اینترنتی کاملا رایگان و پول ساز نیاز داری اینجا کلیک کن

 

2- با یک فونت خاص، bio اینستاگرام خود را ایجاد کنید!

یکی دیگر از تکنیک های فوق العاده در آموزش ترفندهای اینستاگرام که قطعا برای شما جذابیت زیادی داره، تغییر فونت متن bio اینستاگرام است. حتما می دونید که قسمت bio در اینستاگرام چه کاربردی برای شما دارد. عموما کاربران این بخش رو برای معرفی خودشون، روحیات و احساساتشون و به نوعی معرفی کسب و کار و مهارتشون، استفاده می کنند. پس این بخش اهمیت بسیار زیادی دارد.

یکی از جدیدترین ترفندهای اینستاگرام که کمتر کسی از اون استفاده کرده، تغییر فونت هست. ما برای استفاده از این ترفند با دو وسیله، شما رو راهنمایی می کنیم. موبایل و لپ تاپ.

قرار دادن فونت خاص برای بیو اینستاگرام به وسیله موبایل

شما می تونید از وب سایت LingoJam برای این کار استفاده کنید. کافیه سایت مورد نظر رو باز کنید، متنی که می خواهید فونتش رو تغییر بدین رو در قسمت سمت چپ تایپ کنید. سپس در قسمت سمت راست، اون متن یا عبارت رو با انواع فونت های مختلف، مشاهده کنید.

حال کافیه فونت مورد نظر خودتون رو انتخاب و کپی کنید، به اپ اینستاگرام بروید، قسمت ویرایش پروفایل، قسمت bio و در آخر آن را در این قسمت، paste کنید.

قرار دادن فونت خاص برای بیو اینستاگرام به وسیله کامپیوتر یا لپ تاپ

اگر می خواهید از این ترفندهای اینستاگرام، در لپ تاپ استفاده کنید و پروفایلتون رو با سیستم کامپیوتر یا لپ تاپ ادیت کنید، سایت Font Space مرجعی فوق العاده برای تغییر فونت بیو در اینستاگرام است. شما در کسری از ثانیه، می تونید بهترین فونت رو برای خودتون انتخاب و اون رو برای بیو، بارگزاری کنید. عکس زیر، یکی از فونت های سایت font space است و شما کافیه روی گزینه دانلود، کلیک کنید.

در ادامه، مراحل تغییر فونت بیو با کامپیوتر یا لپ تاپ، را برای شما لیست کرده ایم:

  1. انتخاب فونت مورد نظر از سایت Font Space
  2. کلیک روی گزینه دانلود فونت
  3. باز کردن پوشه فونت دانلود شده
  4. باز کردن فایل فونت
  5. نصب فونت بر روی سیستم (زدن روی گزینه install)
  6. باز کردن سایت اینستاگرام
  7. ورود به اکانت خود
  8. وارد شدن به قسمت ویرایش پروفایل
  9. ویرایش بیو با فونت مورد نظر

3- اضافه کردن یک کارکتر خاص به بیو پروفایل

یکی دیگر از ترفندهای اینستاگرام که قطعا برای هر کسی، جذاب، کاربردی و جالب است، استفاده از کارکترهای خاص در بیو پروفایل می باشد. همان طور که در بخش قبلی آموزش ترفندهای اینستاگرام گفتیم، شما نه تنها می تونید، فونت bio رو تغییر بدین، بلکه قابلیت اضافه کردن کارکترهای خاص همانند شکلک های مختلف، در بیو پروفایلتون رو دارید. ممکن است برخی کارکترهایی که نیاز دارید رو در صفحه کلید هوشمند موبایل و لپ تاپ خود پیدا نکنید.

ما این ترفند اینستاگرام رو هم برای استفاده در موبایل و هم در لپ تاپ برای شما، توضیح می دهیم:

اضافه کردن کارکتر خاص در اینستاگرام با موبایل

توی این قسمت از آموزش ترفندهای اینستاگرام، می خواهم یک اپ برای اضافه کردن کارکترهای خاص، کاربردی هست رو به شما معرفی کنم. اپلیکیشن Character Pad دنیایی از کارکترها، حروف یونایی و علامت های خاص رو به شما نشون میده و شما می تونید از این کارکترهای در هر متن همانند بیو پروفایل یا پست اینستاگرامی، استفاده کنید. کافیه این اپلیکیشن رو دانلود کنید، وارد اپ شوید و کارکتر خود را انتخاب و در متن مورد نظر استفاده کنید.

اضافه کردن کارکتر خاص در اینستاگرام با لپ تاپ

این روش رو شاید بیشتر شما باهاش آشنایی داشته باشید. یکی از بهترین معرف های نمادها و کارکترهای خاص برای استفاده در متن نوشتاری، بخش Symbol نرم افزارهای مایکروسافت است. شما کافیه یک فایل ورد جدید رو باز کنید، متن خودتون رو تایپ کنید و سپس از قسمت Symbol همانند تصویر زیر، کارکتر خاص خودتون رو انتخاب کنید و در آخر اون رو وارد قسمت بیو پروفایل یا هر قسمت دیگری در اپ اینستاگرام کنید.

4- بدون وارد شدن به اکانت خود، در دنیای اینستاگرام جستجو کنید

ممکن است شما بخواهید با یک دستگاهی غیر از موبایل و لپ تاپ شخصی خود، وارد اینستاگرام شده و مطلبی را به دوست خود نشان دهید یا اینکه از نظر امنیتی نمی خواهید نام کاربری و رمز عبور خود را در سیستمی غیر از سیستم خود، وارد کنید. برای این کار ما دو تا از کاربردی ترین ترفندهای اینستاگرام را بهتون، پیشنهاد میدهیم:

1) اضافه کردن یک نام کاربری به آدرس سایت اینستاگرام

شما هر اکانتی که می خواهید اطلاعاتی از آن دریافت کنید، می توانید با وارد کردن نام کاربری آن، بعد آدرس سایت اینستاگرام از این اکانت بازدید، کنید.

2) جستجو در گوگل با الگوریتم جستجو در صفحات یک سایت

گوگل الگوریتمی را برای کاربران ایجاد کرده است که با استفاده از آن، می توانید یک عبارت خاص را در صفحات یک سایت، جستجو کنید نه در میان هزاران سایت. کافیست الگوریتم زیر را در فیلد جستجو گوگل، جستجو کنید:

site:instagram.com name of user

شما باید به جای name of user، نام کاربری مورد نظرتون رو جستجو کنید تا در کمترین زمان به نتیجه دلخواه خود برسید.

 

اگر به یک کسب و کار اینترنتی کاملا رایگان و پول ساز نیاز داری اینجا کلیک کن

5- تمام پست هایی که لایک کردید را در اینجا ببینید!

تا حالا شده که بخواهید تمام پست هایی که دوست داشتید و به قول گفتنی، لایک کردید رو یکجا، ببینید؟ نیازی نیست که الگوریتم یا ترفند خاصی رو پیاده سازی کنید. شاید این ترفند، درخور آموزش ترفندهای اینستاگرام نباشد، اما هر ترفندی، به هر حال برای یک روزی، به کار شما، خواهد آمد.

برای این کار کافیست مراحل تصویری زیر را با تلفن همراه خود، طی کنید:

 

شما از این ترفند برای unlike کردن پست های اخیری که لایک کردید نیز می توانید استفاده کنید. کافیست با توجه این صفحه از اینستاگرام پستی که از لایک کردن آن، پشیمان شده اید، پیدا کرده و آن را unlike کنید.

6- مدیریت چندین اکانت اینستاگرام با یک اپلیکیشن!

یکی از ترفندهای اینستاگرام که در آپدیت های ماه های آخر 2019 برای این اپلیکیشن، ایجاد شد، این بود که شما دیگر نیازی نبود که برای هر اکانت اینستاگرام، یک اپلیکیشن اینستاگرام جداگانه داشته باشید، کافی بود شما به وسیله بخش هایی که در ادامه بررسی می کنیم، اکانت جدید خود را ایجاد یا نام کاربری و رمز را برای ورود به اکانت دیگر در کنار اکانت فعلی، وارد می کردید. این قابلیت، سریعا به شهرت بسیاری برای کسب و کارها و کارشناسان دیجیتال مارکتینگ شرکت های مختلف رسید. دو راه کلی برای مدیریت چندین اکانت در آموزش ترفندهای اینستاگرام، وجود دارد:

روش اول

  1. ورود به بخش پروفایل اکانت فعلی اینستاگرام
  2. کلیک روی علامت سه خط موازی روی نوار بالایی پروفایل، سمت راست
  3. کلیک روی علامت پیچ یا همان قسمت Setting یا تنظیمات
  4. انتهای صفحه قسمت Add Account
  5. کلیک روی قسمت log Into Existing Account
  6. در این قسمت با وارد کردن مشخصات پیج مورد نظر مانند نام کاربری، رمز و … می توانید به راحتی در کنار پیج فعلی خود، پیج کاری خود را نیز داشته باشید

روش دوم (راحت ترین روش)

  1. در نوار پایین اینستاگرام در صفحه اصلی، سمت راست، عکس پروفایل شما وجود دارد که با کلیک روی آن وارد بخش کاربری یا پروفایل خود می شوید، حال قبل از کلیک کردن، انگشت خود را برای 2 ثانیه روی این بخش، نگه دارید
  2. سپس صفحه ای از پایین به بالا آمده که نشان دهنده اکانت های فعال روی این اپ است. در صورتی که شما فقط یک اکانت داشته باشید، یک اکانت را نشان می دهد
  3. در قسمت انتهایی آن صفحه نوشته Add Account را می بینید که ادامه اضافه کردن اکانت همانند روش اول است

7- شما می توانید پست های اینستاگرام خود را زمانبندی کنید

یکی از جدیدترین ترفندهای اینستاگرام که در سال 2020 مورد توجه کاربران مخصوصا آن هایی که همیشه در حال تولید پست های اینستاگرام هستند، قرار گرفت. این قابلیت به شما این امکان را می دهد که بتوانید پست هایی که برای این اپ برای کاربران خود، تولید می کنید را برای انتشار در بازه های زمانی مختلف، تنظیم کنید. اگر اندکی الگوریتم های اینستاگرام را بررسی کرده باشید، متوجه می شوید که این اپ به ساعت و دقیقه انتشار پست ها اهمیت می دهد و هر پیجی که در ساعات مشخص پست ها را منتشر کند، بیشتر برای نمایش عموم در قسمت اسکپلور، قرار می دهد.

البته اینستاگرام این قابلیت را برای خود اپ اینستا، قرار نداده است، اما نرم افزارهای زیادی برای زمانبندی کردن پست های اینستاگرام، وجود دارد که در ادامه بهترین و پرکاربردترین ها را به شما معرفی می کنیم:

نرم افزار Buffer: این نرم افزار برای زمانبندی پست در اینستاگرام و دیگر شبکه های اجتماعی، کاربرد دارد. این نرم افزار قابلیت استفاده در سیستم عامل های اندروید، pc و آیفون را نیز دارد.

نرم افزار Publish: یکی از محبوب ترین اپ ها برای زمانبندی پست در اینستاگرام است.

نرم افزار Later: قابلیت ویژه این نرم افزار، زمانبندی 30 تا پست برای روزهای آینده است.

8- بهینه سازی بیو پروفایل، برای حضور موفق تر در Explore

یکی از موثرترین ترفندهای اینستاگرام برای حضور پررنگ تر در اکسپلور اینستاگرام، بهینه سازی هر چه بهتر، بیو اینستاگرام است. اکسپلور (Explore) که با نماد ذره بین در اپ اینستاگرام، نمایش داده می شود، یکی از مهم ترین و تاثیرگذارترین مکان ها برای افزایش فالوور طبیعی پیج کسب و کار شماست. این بخش بر اساس موضوعات مختلف، دسته بندی شده است که اگر شما بتوانید به خوبی نکات مهم آموزش ترفندهای اینستاگرام را می توانید در این صفحه قرار گرفته و افزایش فالوورهای خود را به خوبی، مشاهده کنید.

چند نکته کوتاه برای بهینه سازی بیو پروفایل:

  • از هشتگ های مرتبط با کسب و کار خود در بیو استفاده کنید
  • از عبارات جذاب برای ترغیب کاربر به فالو کردن، استفاده کنید
  • سعی کنید توضیحی کوتاه و جذاب از کسب و کار خود در این قسمت بنویسید

9- پست هایی که ذخیره می کنید را دسته بندی کنید!

این یک قابلیت ویژه در بین ترفندهای اینستاگرام است. قطعا می دانید که یک پست که در اینستاگرام، به شما نمایش داده می شود، در پایین آن، می تواند 4 کار متفاوت را انجام دهید:

  • لایک کردن (آیکون قلب)
  • کامنت گذاشتن (نظر دادن)
  • به اشتراک گذاشتن (آیکون فلش مانند)
  • ذخیره کردن

در گذشته ذخیره کردن پست یک حالت ساده داشت و شما تمام پست هایی که ذخیره می کردید در یک صفحه، برای شما جمع آوری می شد و شما همه آن ها را یکجا، مشاهده می کردید. اما در بروز رسانی های اخیر، شما امکان آن را دارید که برای پست هایی که ذخیره می کنید، دسته بندی ایجاد کنید. به عنوان مثال شما در مواجه با پیج اینستاگرام تاپ نیوسئو، می توانید پست هایی که مربوط به آموزش سئو هست را در یک دسته خاص به نام آموزش سئو، ذخیره کنید.

برای دسته بندی کردن پست های ذخیره شده که جز جدیدترین ترفندهای اینستاگرام است، باید همانند تصویر زیر از قسمت سه خط بالا پروفایل به قسمت پست های ذخیره شده دسترسی پیدا کنید.

سپس همان طور که در تصویر زیر می بینید، روی علامت + کلیک می کنید تا برای پست هایی که قصد دسته بندی کردن آن را دارید، دسترسی پیدا کنید. بعد باید از بین پست های ذخیره شده، پست های مورد نظر را انتخاب کنید. سپس دکمه Next در بالای اپ را کلیک کنید.

سپس همانند تصویر زیر باید یک کاور و یک اسم برای این دسته بندی انتخاب کنید که ما برای فیلم های آموزش سئو، اسم آموزش سئو را وارد کردیم:

به این صورت شما می توانید، پست های مربوط به آموزش تولید محتوا را در یک دسته بندی جدا، آموزش اینستاگرام را در یک پوشه جداگانه و … برای خود نگه داری کنید.

10- نمایش استوری ها برای مدت زمان بیشتر از 24 ساعت

یکی از ترفندهای اینستاگرام برای افزایش فالوور استفاده از هایلایت، بخش ویژه پروفایل این اپلیکیشن است. همان طور که می دانید استوری های اینستاگرام، بیشتر از 24 ساعت، ماندگاری ندارد و از دید عموم حذف می شود. البته که شما در قسمت آرشیو که در منو Settings قرار دارد، می تواند تمام استوری های خود را ببینید. اما فقط خودتان. کاربران این امکان را ندارد. اما یکی از ترفندهای اینستاگرام، استفاده از هایلایت ها، برای ماندگاری بیشتر، استوری های شماست. البته که این یک تکنیک جدید نیست و در سال 2019 در بروز رسانی این اپ، به آن، اضافه شده است اما بد نیست که با قابلیت های های لایت استوری اینستاگرام بیشتر آشنا شوید. ما چند نکته ناب را برای این قابلیت برای شما جمع آوری کردیم.

نحوه ایجاد اولین هایلایت استوری اینستاگرام

  1. کلیک کردن روی استوری مورد نظر (اگر در 24 ساعت گذشته استوری، بارگزاری نکرده بودید باید به بخش آرشیو استوری ها بروید)
  2. کلیک روی علامت قلب در قسمت پایین استوری که نام Highlight بالای آن نوشته شده است
  3. انتخاب یک نام برای دسته هایلایت (اینجا می توانید برای استوری های خود دسته بندی ایجاد کنید، به عنوان مثال استوری های آموزش در دسته مشخص، استوری های جلسات و … نیز به همین صورت)
  4. پس از انتخاب نام مشخص، روی Add کلیک کنید

نکات کاربردی در هایلایت ایستاگرام

  • زمانی که روی هایلایت کلیک کنید، فقط دو آیتم در پایین گوشه راست مشاهده می کنید که امکاناتی نظیر اشتراک گذاری، ادیت هایلایت، پاک کردن استوری از هایلایت، کپی کردن لینک است.
  • شما می توانید استوری هایی که قصد تبلیغ کردن آن را دارید، با کلیک روی اشتراک گذاری، با دوستان و کاربران خود در شبکه های اجتماعی دیگر، برای آن ها، ارسال کنید.
  • قسمت Edit Highlight به شما امکان تغییر نام، ایجاد کاور برای هایلایت و اضافه و حذف کردن استوری از هایلایت را می دهد.

11- مهم ترین ترفندهای IGTV اینستاگرام

 

 

 اگر به یک کسب و کار اینترنتی کاملا رایگان و پول ساز نیاز داری اینجا کلیک کن

یکی از جدیدترین ترفندهای اینستاگرام که با استقبال بی نظیری، روبرو شد، بخش IGTV است. این بخش یکی از بزرگترین عیب های اینستاگرام را پوشش داد و از جهت توانست کاربران اینستاگرام را چند 10 برابر افزایش دهد. به همین خاطر می تواند این را یکی از بهترین ترفندهای اینستاگرام برای افزایش فالوور و لایک دانست.

 

IGTV که مخفف Instagram TV است، قابلیت های زیادی دارد که مهم ترین آن، امکان پخش و آپلود ویدیو بدون محدودیت حجمی و زمانی است. این یعنی رقابت با YouTube که بزرگترین رسانه تصویری در دنیاست.

 

همان طور که در عکس زیر مشاهده می کنید با رفتن به بخش Explore می توانید با پیج هایی که فعالیت بیشتری در IGTV دارند روبرو شوید که معمولا کلیپ هایی در این بخش نمایش داده می شود که بسته به علایق شما و پیج هایی که شما دنبال می کنید، می باشد. همین داستان برای مخاطبان شما نیز صدق می کنند. در نتیجه با رعایت نکات مهم آموزش ترفندهای اینستاگرام برای بخش IGTV می توانید برای مخاطبان خود خوش بدرخشید.

 

ما چند تکنیک و نکته مهم درباره IGTV را برای شما فراهم کردیم که به کارگیری این موارد به بهبود عملکرد پیج کسب و کار شما، کمک بسیاری می کند:

 

1) اگرچه فیلم های IGTV می توانند تا 10 دقیقه طول بکشند (و برای اکانت های تأیید شده با تیک آبی تا یک ساعت کامل!) اما شما همچنان باید فیلم هایی کوتاه و جذاب بارگزاری کنید. بهتر است فیلم هایی بین 2 تا 5 دقیقه بارگذاری کنید. کاربران هنوز به تماشای کلیپ های طولانی در اینستاگرام عادت ندارند و ممکن است از محتواهایی که در این بخش با تایم زیاد بارگزاری می کنید، استقبالی به عمل نیاید.

 

2) یکی از ترفندهای اینستاگرام در بخش IGTV که باعث بازدید بیشتر آن محتوا، می شود، بارگزاری محتوای آموزشی است، مخصوصا اگر خودتان در فیلم، آموزش دهید. زمانی که کاربر مشاهده کند که شما برای تولید محتوا، زمان زیادی می گذارید، قطعا به شما و محصولاتتان، بیشتر اعتماد می کند.

 

3) روند بازی گونه و هیجان انگیزی را در ویدیوهای این بخش، داشته باشید. یک سناریو طنز، یک نمایش داستان گونه کوتاه، بیش از هر چیز برای کاربران جذابیت داشته و کاربران با مشاهده چنین ویدیوهایی، مشتاقانه محتوای شما را به اشتراک می گذارند.

 

4) داشتن زیرنویس در فیلم ها و کلیپ ها، مهم ترین و اثر گذارترین تکنیک برای افزایش بازدید IGTV است.

 

5) حتما سعی کنید از یک کاور جذاب و مرتبط برای کلیپ های بخش IGTV استفاده کنید.

 

6) در پست ها و استوری های خود چند روز یا حتی چند ساعت قبل از انتشار پست IGTV خود، تیزر تبلیغاتی بسیار ساده اما جذاب بسازید تا کاربران را تشنه این کلیپ کنید. حتی می توانید در استوری که چند ساعت قبل از انتشار پست IGTV می گذارید، تایمر قرار داده تا کاربران با کلیک بر روی آن، به آن ها منتشر شدن پست را اعلام کند.

 

12- حذف، پنهان و غیرفعال کردن کامنت ها

 

یکی از ترفندهای اینستاگرام که تا کنون کاربرد بسیاری برای کاربران داشته است، ترفندهای مربوط به کامنت یا همان نظراتی است که کاربران پیچ در قسمت های مختلف ارائه می دهند. ما در این بخش می خواهیم سه ترفند مهم در رابطه با کامنت های شما بررسی کنیم:

 

1) حذف کردن کامنت ها: برای اینکه بتوانید کامنت ها را حذف کنید، کافیست بر روی آن کلیک کرده و از گزینه هایی که در بالای نمایش داده می شود، آیکون سطل آشغال را انتخاب کنید.

 

2) فیلتر کردن کامنت ها: وارد قسمت Options شوید، سپس بر روی کامنت کلیک کنید و با انتخاب بخش Hide Inappropriate Comments می توانید کلمات و عباراتی که قصد دارید در کامنت های شما نمایش داده نشود، را وارد کنید. معمولا از این قسمت برای فیلتر کردن عبارت توهین آمیز استفاده می شود.

 

3) غیرفعال کردن کامنت ها: شما نمی توانید به طور کلی کامنت های صفحه اینستاگرام خود را ببندید. شما فقط می توانید کامنت های هر پست را به صورت جداگانه غیرفعال کنید. برای این کار کافیست زمانی که می خواهید، کپشن و هشتگ ها را وارد کنید، وارد بخش تنظیمات پیشرفته شده و کامنت ها را غیرفعال کنید.

 

این مورد در آموزش ترفندهای اینستاگرام توصیه نمی شود و ما فقط فیلتر کردن کامنت ها را به شما توصیه می کنیم.

 

13- از اینستاگرام به عنوان یک ادیتور عکس استفاده کنید

 

یکی از ترفندهای اینستاگرام که ویژگی خاص این اپلیکیشن است، استفاده از آن به عنوان یک ادیتور یا ویرایشگر تصاویر است. شما توسط قابلیت هایی که در بخش استوری وجود دارد، می توانید عکس هایی با کیفیت و با فیلترها و ویژگی های خاص، تولید کنید. در بخش انتشار پست هم می توانید، عکس های دلخواه خود را هم با فیلترهای متنوع و خاص اینستاگرام، ادیت کنید و هم با تنظیماتی که دارد، فیلتر مورد علاقه خود را ایجاد کرده و بر روی عکس های خود، استفاده کنید.

 

ابتدا باید گزینه Save Original Photos را در تنظیمات اینستاگرام، فعال کنید.

 

برای فعال کردن این گزینه مراحلی که در ادامه آموزش ترفندهای اینستاگرام، بیان کرده ایم را طی کنید:

 

  1. وارد بخش پروفایل خود شوید
  2. روی علامت سه خط برای ورود به تنظیمات اینستاگرام، کلیک کنید
  3. گزینه Settings را کلیک کنید
  4. وارد بخش Account شوید
  5. روی بخش Original Post کلیک کنید.
  6. اینجا باید، گزینه Save Original Photos را فعال کنید

 

حال برای اینکه از ادیتور عکس اینستاگرام استفاده کنید، می بایست نت گوشی خود را غیرفعال کرده و سپس وارد بخش انتشار پست شده و عکس دلخواه خود را انتخاب کرده و آن را بسته به علایق خود ادیت کنید. 

 

در بخش استوری نیز به همین صورت است. اما لذت استفاده از ادیتور عکس ها در استوری، استفاده از قالب های جنجالی است که برای عکاسی و فیلم برداری، در این اپ وجود دارد. شما در قسمت استوری نیز می توانید، عکاسی و فیلم برداری خود را انجام داده و سپس آن روی دکمه ذخیره در بالا صفحه کلیک کنید تا آن در گالری شما، ذخیره شود.

 

14- فاصله گذاشتن در بین دو خط، در کپشن اینستاگرام

 

یکی از ترفندهای اینستاگرام که بسیار مهم و حیاتی است، نحوه فاصله گذاری بین پاراگراف ها و خط ها در کپشن می باشد. یکی از مشکلاتی که بیشتر کاربران در نوشتن کپشن برای اینستاگرام، با آن، مواجه بودند، این بود که نمی توانستند بین 2 خط یا پاراگراف، فاصله ایجاد کنند. شاید به ظاهر فاصله در کپشن ایجاد می شد، اما زمانی که پست منتشر می شد، باز هم تمام خط ها پشت سر هم قرار می گرفت. برای حل این مشکل، راه حل های مختلفی وجود دارد اما ما 2 راه حل را پیش روی شما می گذاریم:

 

1) استفاده از یک استیکر یا نماد برای در بین دو خط، به شما کمک می کند که به سادگی خط کپشن خود را نوشته سپس با یک enter یک فاصله ایجاد کرده و در این فاصله ایجاد شده، یک استیکر یا نماد قرار دهید.

 

2) استفاده از نیم فاصله یکی از بهترین راهکارها برای حل مشکل به هم ریختگی متن در اینستاگرام است. اگر بین دو خط یا پاراگراف، نیم فاصله ایجاد کنید، به راحتی این مشکل حل می شود.

 

روش نیم فاصله گذاشتن در ورد: Ctrl + shift + 2

 

معمولا بیشتر کیبوردهای گوشی تلفن همراه لمسی دارای نیم فاصله است، فقط کافیست آن را امتحان کنید.

 

15- مخفی کردن عکس هایی که شما در آن تگ هستید

 

در آموزش ترفندهای اینستاگرام این تکنیک یکی از مواردی است که امنیت پیج و تصاویر شما را افزایش می دهد. همان طور که می دانید، برای مشاهده عکس هایی که شما در آن، تگ هستید در صفحه پروفایل، قسمتی تصاویر، آن قسمت که آیکون یک شخص است، را باید کلیک کنید.

 

حال برای مخفی کردن عکس های تگ شده شما، کافیست روی مراحل زیر را طی کنید:

 

  • رفتن به بخش تصاویر تگ شده
  • کلیک روی گزینه edit
  • فعال سازی گزینه Manually Approve Tags بدین جهت که برای نشان دادن تصاویر تگ شده شما در پروفایل، از شما سوال شود
  • انتخاب تصاویر جهت مخفی کردن
  • کلیک روی گزینه Hide در پایین صفحه نمایش موبایل

16- قرار دادن لینک در استوری اینستاگرام

یکی از پرکاربردترین ترفندهای اینستاگرام، البته برای برخی پیج های خاص، قرار دادن لینک در استوری است. این یکی از بهترین ترفندها برای افزایش بازدید سایت با اینستاگرام می باشد. اما این یکی از دغدغه های کاربران است که نمی توانند لینکی را در استوری اینستاگرام خود، قرار دهند. خب ابتدا باید بگویم که فقط کاربرانی که شرایط زیر را داشته باشند، می توانند لینک در استوری قرار دهند:

  • داشتن تیک آبی اینستاگرام
  • داشتن بیش از 10000 فالوور و پیج بیزینسی

اگر شما یکی از شرایط زیر را داشته باشید، آیکون گذاشتن لینک به صورت “بکش بالا و برو توی لینک زیر” برای شما نمایش داده می شود. ما در مقاله بالا به طور کامل موضوع گذاشتن لینک در استوری اینستاگرام این موضوع را به خوبی برای شما بررسی کرده ایم.

17- نحوه استفاده از اینستاگرام فروشگاهی

قطعا می دانید که می توانید کاربران خاصی که با پست شما ارتباط دارند یا اینکه در تصویر پست شما قرار دارند، را با نام کاربری شان، تگ کنید. برای محصولات نیز می توانید به راحتی با این کار، کاربر را به وب سایت فروشگاهی خود، منتقل کرده تا در آنجا، خرید خود را قطعی کند. این یکی از ترفندهای اینستاگرام است که اگر به درستی و به موقع از آن استفاده کنید، هم می توانید بازدید وب سایت خود را افزایش داده و هم به فروش های بسیار زیادی دست پیدا کنید.

این کار نیاز به طی کردن مراحلی دارد که در یک مقاله جداگانه برای شما بررسی می کنیم، اما شما باید شرایط زیر را داشته باشید:

  • داشتن بیش از 10000 فالوور یا داشتن تیک آبی اینستاگرام
  • داشتن یک حساب کاربری تجاری در فیس بوک که برای این کار اگر حساب کاربری ساده در فیس بوک دارید، می بایست درخواست آن را به فیس بوک ارسال کنید(کار دشواری نیست کافیست در بخش Create فیس بوک بر روی page و سپس درخواست خود را با مشخص کردن نوع محصول مثلا پوشاک لباس، ارسال کنید)

18- راهکار مقابله با تبلیغات بی ربط اینستاگرام

یکی موارد مهمی که در آموزش ترفندهای اینستاگرام، باید بیاموزید، این است که چگونه با تبلیغات بی ربط این شبکه اجتماعی مقابله کنیم. اینستاگرام سعی می کند تبلیغاتی را به شما نشان دهد که برای شما جالب و مرتبط باشد. ممکن است تبلیغاتی را براساس افرادی که دنبال می کنید و مواردی که دوست دارید در اینستاگرام یا وب سایت ها و برنامه های شخص ثالثی که بازدید می کنید، مشاهده کنید.

اگر پست های اسپانسر شده ای را مشاهده می کنید که به نظر شما مناسب نیستند، می توانید اینستاگرام را مطلع کنید و کم کم با این جریان به الگوریتم اینستاگرام، بفهمانید که چه چیزی را دوست دارید و چه چیزی را دوست ندارید ببینید.

برای پنهان کردن تبلیغات در اینستاگرام، روی سه نقطه در سمت راست یک پست با عنوان “Sponsored” ضربه بزنید و سپس ” Hide This” را انتخاب کنید. در آنجا از شما سوال می شود که چرا نمی خواهید این تبلیغات، نمایش داده شود.

خارج از محدوده ترفندهای اینستاگرام، روش دیگری برای مقابله با تبلیغات وجود دارد. شما می توانید از طریق تنظیمات تلفن همراه خود، به بخش تنظیمات آگهی ها بروید و آگهی های مربوط به شبکه های اجتماعی که در آنجا، نصب است را قطع کنید.

در صورتی گوشی آیفون دارید مراحل زیر را برای حذف آگهی های تبلیغاتی، طی کنید:

  • رفتن به بخش Settings
  • کلیک بر روی Privacy و سپس Advertising
  • انتخاب گزینه Limit Ad Tracking

در صورتی گوشی یا تبلت اندرویدی دارید، مراحل زیر را طی کنید:

  • رفتن به بخش Google Settings و سپس کلیک بر روی Ads
  • انتخاب گزینه Turn off interest-based ads

19- پاسخ خودکار به کاربران در دایرکت اینستاگرام

یکی از جدیدترین ترفندهای اینستاگرام پاسخ خودکار به کاربرانی است که به شما دایرکت می دهند. ممکن است تعداد افرادی که برای شما پیام می فرستند، بسیار زیاد باشد. به همین منظور اینستاگرام، برای شما قابلیتی را ایجاد کرده است که شما بتوانید به سادگی این مشکل را تا حدودی حل کنید. البته که ما پیشنهاد می دهیم برای تعامل بیشتر با کاربران، به پیام های آن ها پاسخی دهید که بیشترین ارتباط را با سوال آن ها، داشته باشد.

برای ایجاد یک پاسخ خودکار برای دایرکت پیج اینستاگرامی خود مراحل زیر باید طی کنید:

  • رفتن به بخش تنظیمات پیج اینستاگرام
  • کلیک روی گزینه Creator
  • انتخاب گزینه Saved Replies
  • سپس روی گزینه آبی رنگ New Saved Reply کلیک کنید
  • در قسمت Message می بایست پیام مورد نظر که قصد دارید برای کاربرانی که به شما پیام می دهند، ارسال شود، را بنویسید

البته اینستاگرام در آخرین بروز رسانی خود این قابلیت را به قابلیت ایجاد پیام به صورت Shortcut را ایجاد کرده است. یعنی شما می توانید پیامی را در این بخش نوشته و آن را به صورت پیشفرض برای یکی دکمه های صفحه کلید تلفن همراه یا لپ تاپ خود، ذخیره کنید تا در زمان نیاز با کلیک روی آن در صفحه دایرکت کاربر، این پیام ارسال شود.

20- یک ترفند برای عدم نمایش پست ها و استوری های یک پیج

شاید شما در بین Following های خود افرادی هستند که نمی خواهید پست و استوری های آن ها را ببینید اما از طرفی هم ممکن است روزی به این افراد نیاز پیدا کنید. مثلا شما یک پیج سیاسی در لیست فالوینگ های خود دارید اما می خواهید فقط در روزهای خاصی پست های آن ها را ببینید اما نمی خواهید همیشه پست ها و استوری هایش در تایم لاین یا همان صفحه اصلی پست ها و استوری، نمایش داده شود. اینجاست که یکی از ترفندهای اینستاگرام، به داد شما می رسد. کافیست مراحل زیر را طی کنید:

راه حل اول:

  1. وارد اکانت مربوطه شوید
  2. روی دکمه Following کلیک کنید
  3. سپس روی دکمه Mute کلیک کنید
  4. در بخش بعدی می توانید مشخص کنید کدام یک یعنی پست یا استوری، برای شما نمایش داده نشود.

راه حل دوم:

  1. در تایم لاین، یعنی بخش پست ها و استوری های کاربران، پست این کاربر را پیدا کرده و روی سه نقطه آن، کلیک کنید
  2. سپس روی Mute کلیک کنید
  3. در اینجا می توانید انتخاب کنید که استوری برای شما نمایش داده نشود یا پست ها و یا هر دو

21- استفاده از قابلیت hands-free در استوری اینستاگرام

یکی از مواردی که در آموزش ترفندهای اینستاگرام باید بدانید، این است که چگونه بدون نگه داشتن دکمه استوری روی صفحه، استوری ضبط کنیم. شاید به ظاهر کار ساده ای به نظر برسد اما خیلی از شما دوستان، هنوز با این قابلیت آشنا نیستید.

اینستاگرام این قابلیت را برای شما قرار داده است که بتوانید به راحتی بدون نگه داشتن انگشت خود روی دکمه Record، استوری بگیرید و این قابلیت را به نام Hands-free در قسمت استوری ها قرار داده است. برای دسترسی به این قابلیت مراحل زیر را طی کنید:

  1. وارد دوربین استوری اینستاگرام شوید
  2. در سمت راست برخی امکانات استوری اینستاگرام را می بینید
  3. در این قسمت باید به دنبال آیکونی که زیر آن عبارت Hands-free نوشته شده است، بگردید
  4. سپس روی آن کلیک کنید که تا این آپشن برای شما فعال شود
  5. حال دیگر نیازی به نگه داشتن دکمه Record نیست و با یک کلیک روی آن می توانید استوری خود را ضبط کنید

این نکته را فراموش نکنید که هر زمان که می خواهید به این صورت استوری بگیرید، باید این آپشن را فعال کنید. این ترفندهای اینستاگرام می تواند به بهبود کیفیت تولید محتوای شما کمک بسیاری کند.

اگر به یک کسب و کار اینترنتی کاملا رایگان و پول ساز نیاز داری اینجا کلیک کن

منبع: newseo

 

 

  انتشار : ۱۲ بهمن ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 940

برچسب های مهم

لطفا نظرات،پیشنهادات و انتقادهای خودتون روازقسمت دیدگاه کاربران سایت و یا در واتساپ در میان بگذارید

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "POR-SOOD-SHO" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما