ترفندهای کسب درآمد با گوشی

ترفندهای کسب درآمد با گوشی

بهترین روش ها و ترفندهای کسب درآمد با گوشی از طریق شبکه های اجتماعی در وب سایت پر سود شو "por-sood-sho" .

محل لوگو

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 22
  • بازدید دیروز : 11
  • بازدید کل : 61565

بهترین و بدترین زمان انتشار پست اینستاگرام


بهترین و بدترین زمان انتشار پست اینستاگرام

چه ساعتی بهترین زمان انتشار پست اینستاگرام است؟ این سوالی است که بسیاری از ما که در دنیای مجازی در حال فعالیت هستیم، هنوز در مورد آن، اطلاعات کافی نداریم. برخی، این موضوع را مسئله مهمی نمی دانند، فکر می کنند اگر هر زمان، پست خود را منتشر کنند، تفاوتی ندارد و بالاخره کاربر، پست را مشاهده می کند. اما تصور کنید زمانی این پست را منتشر کنید، بیشتر کاربران شما آنلاین بوده و منتظر پست های جذاب شما و رقبایتان، هستند، حال اگر شما پست را به موقع منتشر نکنید، از رقبای خود، عقب می مانید.با کسب و کار پرسود شو  por_sood_sho همراه باشید.

این تنها یکی از مسائلی است که شما را وادار به توجه به بهترین زمان پست گذاشتن در اینستاگرام می کند. مسئله دیگر، الگوریتم های جدید اینستاگرام است که به دنبال آن، سختگیری هایی نیز برای زمان انتشار پست، ایجاد شدده است. حال سوال اینجاست که آیا هر زمان که پست، منتشر شود، پیج شما به بخش اکسپلور، وارد می شود یا خیر؟

جای هیچ نگرانی نیست، ما در ادامه این مقاله با بررسی هایی که از مقالات خارجی، پیج های بزرگ و قدیمی اینستاگرام با موضوعات مختلف، داشتیم می خواهیم بهترین زمان انتشار پست اینستاگرام را برای کسب و کار شما، مشخص کنیم تا پستی که منتشر می کنید، بازدید بالایی داشته باشد، بازخورد بیشتری بگیرد و همینطور، زودتر وارد اکسپلور، شود.

این اطلاعات بهترین راهنما برای ایجاد یک برنامه انتشار پست های اینستاگرام برای شما خواهد بود.

 

اگر به یک کسب و کار اینترنتی کاملا رایگان و پول ساز نیاز داری اینجا کلیک کن

چه زمانی بهترین زمان انتشار پست اینستاگرام است؟

شما ابتدا باید بفهمید که اکثر کاربران شما، چه زمان هایی، وقت بیشتری برای دیدن پست های شما را داشته و می توانند به راحتی نظر خود را در مورد پست های شما، کامنت کنند. بهترین راه برای متوجه شدن این داستان، این است که از ابزار تحلیل اینستاگرام استفاده کنید.

روش دیگری که می توانید از این موضوع، مطلع شوید، این است که پیج های قوی تری که در حوزه کاری شما، در اینستاگرام، فعالیت می کنند را نیز بررسی کنید. کافیست مدت زمانی را برای چک کردن این پیج ها، زمان بگذارید تا متوجه شوید که چه تایم هایی، پست منتشر می کنند و اینکه چه تایم هایی، پست های آن ها، بازدید بیشتر و کامنت و لایک بیشتری را دریافت می کند.

شما اگر پست های خود را در بهترین زمان ممکن، منتشر کنید اما کیفیت و محتوا مناسبی، برای کاربران نداشته باشد، باز هم هیچ سودی برایتان، نخواهد داشت.

حال که تا حدودی متوجه زمان آنلاین بودن مخاطبان خود، شدید ما ساعت طلایی زمان انتشار پست اینستاگرام را برای 10 موضوع مختلف را برای شما بدست آوردیم تا به خوبی متوجه شوید که چه زمانی، پست خود را در این اپلیکیشن، منتشر کنید. داده های بدست آمده، بر اساس آخرین آمار وب سایت Unmetric است. این 10 موضوع به شرح زیر می باشد:

  1. پیج های گردشگری و توریستی
  2. پیج های تفریحی و سرگرمی (مانند پیج های کلیپ ها و عکس های طنز و …)
  3. پیج های مربوط به خوراکی ها (مانند آموزش آشپزی و تسترهای غذا و … )
  4. پیج های فروشگاهی (مانند هر پیجی که در فروش اجناس مختلف، فعالیت دارد)
  5. پیج های ارائه خدمات حرفه ای (مانند آموزش سئو، آموزش دیجیتال مارکتینگ)
  6. پیج هایی در حوزه موسسات خیریه ای (مانند یونسکو، موسسات خیریه و … )
  7. پیج هایی در حوزه سلامت و دارو (مانند پیج های فروش دارو و معرفی راهکاریی برای سلامتی و … )
  8. پیج های آرایشی بهداشتی
  9. پیج های مربوط به تکنولوژی (مانند معرفی تکنولوژی ها، برندهای معرفی تجهیزات دیجیتالی و … )
  10. پیج های آموزشی (مانند پیج های درسی و … ) 

    بهترین زمان انتشار پست اینستاگرام پیج های گردشگری و توریستی

    پیج های گردشگری و توریستی بیشتر در ایام نزدیک به روزهای تعطیل، با بازدید بسیار بالایی روبرو می شود، اما برخی کاربران، علاقه دارند که ساعاتی از روز را با دیدن تصاویری از طبیعت های بکر و چشم نواز، حس و حال خوبی را در خود، ایجاد کند.

    در مجموع بهترین زمان پست گذاشتن در اینستاگرام برای پیج های گردشگری، در بازه های زمانی 11 صبح تا 1 بعدازظهر و همچنین 9 تا 10 صبح می باشد.

    اگر پیج گردشگری دارید، پیشنهاد ما به شما این است که بهترین محتوای خود را برای روزهای تعطیل و حتی روزهای قبل از تعطیلی، اختصاص دهید. تجربه نشان داده است که این زمان ها، بهترین روز برای پست گذاشتن در اینستاگرام برای پیج های گردشگری است که بازخورد بیشتری داشته این پیج ها، تعداد فالوورهای آن ها در این روزها با افزایش باورنکردنی، روبرو شده است.

    بهترین روز برای پست گذاشتن در اینستاگرام: پنجشنبه و جمعه و روزهای قبل از روزهای تعطیل

    بهترین ساعت انتشار پست: 9 صبح تا 13 ظهر

    بدترین زمان انتشار پست: بعد از ساعت 1 بعداز ظهر بدترین ساعت انتشار پست و ساعات پایانی روزهای تعطیلی، نیز بدترین روزهای انتشار پست برای این موضوعات است.

بهترین زمان انتشار پست اینستاگرام پیج های طنز و سرگرمی

اگر به یک کسب و کار اینترنتی کاملا رایگان و پول ساز نیاز داری اینجا کلیک کن

معمولا ظهرها بهترین زمان برای انتشار پست برای پیج هایی که بیشتر موضوعات آن ها، طنز و سرگرمی می باشد. چون بیشتر مخاطبانی که پیج های طنز و کلیپ های تصویری و انگیزشی را دنبال می کنند، دوست دارند در ساعات ظهر که بیشتر انرژی آن ها کم شده است، با یک کلیپ طنز یا انگیزشی، انرژی بگیرند.

معمولا روز خاصی برای انتشار پست های سرگرمی و طنز وجود ندارد. اما طبق آماری که وجود دارد، روزهای منتهی به آخر هفته، مانند سه شنبه، پنج شنبه، بازخورد مناسبتری داشته است. البته که روز شنبه که آغاز هفته است برای شروع هفته ای پر انرژی، بهترین روز برای پست گذاشتن در اینستاگرام برای پیج های سرگرمی و تفریحی است.

بهترین روز برای پست گذاشتن در اینستاگرام: شنبه، سه شنبه، پنجشنبه

بهترین ساعت انتشار پست: 12 ظهر تا 15 عصر

بدترین زمان انتشار پست: ساعت های 10 تا 12 صبح معمولا افراد در شلوغ ترین وضعیت قرار دارند و نمی توانند برای پست های طنز، زمان بگذارند.

بهترین زمان انتشار پست اینستاگرام پیج های غذا و نوشیدنی

همان طور که می دانید زمان پست گذاشتن در اینستاگرام بسیار مهم است. شاید کمی عجیب باشد، اما پیج هایی که در زمینه غذا، نوشیدنی، آشپزی و … فعالیت می کنند، بهترین زمان انتشار پست آن ها، ساعت 12 ظهر است. ساعتی که بانوان در گیر و دار انتخاب غذا برای ناهار، این وعده غذایی بسیار مهم، هستند.

اما معمولا بهتر است ساعاتی قبل از صبحانه، ناهار و شام پست های مرتبط منتشر کنید. به عنوان مثال برای ساعت 7 صبح بهتر است که پستی مربوط به صبحانه، منتشر کنید و برای ساعاتی قبل از ناهار مانند 10 تا 12 ظهر، پست های مربوط به ناهار را منتشر کنید. این زمان ها کاربرانی هستند که برای وعده غذایی خود سردرگم بوده و به دنبال ایده هستند.

بهترین روز برای پست گذاشتن در اینستاگرام: جمعه و روزهای تعطیل

بهترین ساعت انتشار پست: 12 ظهر

بدترین زمان انتشار پست: ساعت هایی که از تایم غذا خوردن گذشته باشد. مانند ساعت های 13 تا 16 و ساعت های 20 تا 22

بهترین زمان انتشار پست اینستاگرام پیج های فروشگاهی

برای پیج های فروشگاهی محدودیت خاصی در زمان انتشار پست وجود ندارد. اما پیشنهاد ما این است که بهتر اجناس خود را در ابتدا ماه برای فروش بگذارید و کالاهای ارزان قیمت و اقتصادی تر را برای انتهای ماه. این بسته به تجربه ما و جیب مردم است. معمولا انتهای ماه، دستمزد ماهانه افراد، نفس های آخر خود را می کشد و کمتر کسی توانایی هزینه کردن در پیج های فروشگاهی را دارد.

ولی بهترین زمان و ساعت برای انتشار کالاهای خود در این شبکه اجتماعی، زمان استراحت ظهر است، ساعت های 11 تا 14. این تایم معمولا پس از چند ساعت کار کردن، کاربران دوست دارند چند دقیقه ای در اینستاگرام خود را گشت و گذار کنند و مواجه شدن با کالاهای شما و انگیزه خرید آن، می تواند باعث تلاش بیشتر آن ها در ادامه طول روز باشد.

بهترین روز برای پست گذاشتن در اینستاگرام: سه شنبه – پنجشنبه – جمعه

بهترین ساعت انتشار پست: 12 ظهر

بدترین زمان انتشار پست: ساعت های قبل از 11 صبح و بعد از تایم ناهار یعنی 13 ظهر تا ساعت 17

بهترین زمان انتشار پست اینستاگرام پیج های ارائه دهنده خدمات حرفه ای

منظور از پیج های ارائه دهنده خدمات حرفه ای، پیج هایی هستند که خدماتی که نیاز به مهارت خاصی است را ارائه می دهند و معمولا کاربران هدف آن ها بسته به نوع خدماتشان، متفاوت می باشد. به عنوان مثال پیج هایی که در حوزه خدمات سئو سایت و آموزش آن، فعالیت دارند، کاربران آن ها، وب مسترها و مدیران وب سایت ها هستند.

ما با بررسی پیج های برتر در حوزه خدمات حرفه ای، بهترین زمان انتشار پست اینستاگرام برای این پیج ها، اوایل روزهای کاری است. البته باز هم بسته به کاربران شما، این زمان متفاوت است. اما در بیشتر این پیج ها، در ساعات ابتدایی روز، بازخورد مناسبی داشته است.

بهترین روز برای پست گذاشتن در اینستاگرام: تمام روزهای هفته به جز روزهای تعطیل

بهترین ساعت انتشار پست: 9 یا 10 صبح – 8 یا 9 شب

بدترین زمان انتشار پست: بدترین ساعت بین 4 عصر تا 7 شب و بدترین روزها، روزهای تعطیل است

معمولا ساعات 4 عصر تا 7 بیشتر کاربرانی که با خدمات شما کار داشته و می خواهند نکاتی را یاد بگیرند، در این تایم در حال استراحت هستند و همین طور روزهای تعطیل را کمتر پیش می آید که برای آموزش وقت بگذارند.

بهترین زمان انتشار پست اینستاگرام پیج های موسسات خیریه ای

بررسی 20 برند برتر که در این زمینه در اینستاگرام فعالیت دارند، معمولا در ساعات شروع تاریکی هوا، اثرگذاری بهتری بر روی کاربران خود داشته اند. دلیل خاصی ندارد ولی نتایج به این صورت بوده است. البته در نیمه ابتدایی سال 2020، این بازخورد برای ساعات ابتدایی روز بوده است. آن هم زمانی که افراد قبل از شروع کار، موبایل خود را چک می کنند.

در بررسی اینکه چه روزهایی این موسسات دست به انتشار پست زده اند، متوجه شدیم که روزهای آخر هفته، بازخورد بهتری برای آن ها، داشته است.

بهترین روز برای پست گذاشتن در اینستاگرام: روزهای سه شنبه، چهارشنبه، پنجشنبه

بهترین ساعت انتشار پست: 7 یا 8 صبح – 6 یا 7 شب

بدترین زمان انتشار پست: بدترین ساعت بین 10 صبح تا 13 ظهر و بدترین روزها، روزهای شنبه، یکشنبه و دوشنبه است

بهترین زمان انتشار پست اینستاگرام پیج های آموزش ورزش و سلامتی

معمولا پیج هایی که در حوزه سلامتی، فعالیت دارند، می بایست زمانی پست را منتشر کنند که کاربران حس و حال ورزش و رسیدگی به سلامتی خود، داشته باشند. ما با بررسی برندهای برتر خارجی در این حوزه مانند Instagram Body Building با 3.3 میلیون فالوور و پیج های دیگر در این رده، متوجه شدیم که بیشترین بازخورد پست های آن ها، روزهای تعطیل بوده است.

البته پیج هایی که آموزش های ورزش و حرکات ورزشی را ارائه می دهند، یکی از بهترین زمان های انتشار پست برای آن ها، ساعت ابتدایی هر روز هفته است (ساعات 5 تا 7 صبح)

بهترین روز برای پست گذاشتن در اینستاگرام: روزهای پنجشنبه، جمعه و روزهای تعطیل

بهترین ساعت انتشار پست: 9 صبح (البته پیشنهاد ما آزمایش پست ها در ساعات دیگر نیز می باشد)

بدترین زمان انتشار پست: ساعات بعد از صبح و زمان های استراحت معمول کاربران

بهترین زمان انتشار پست اینستاگرام پیج هایی در حوزه آرایشی و بهداشتی

هدف ما در این بخش پیج های فروش و معرفی لوازم آرایشی و بهداشتی، پیج های رژیم غذایی و معرفی محصولات برای رژیم است. پیج های برتر خارجی در این حوزه مانندAnastasia Beverly Hills با 20 میلیون فالوور و Kylie Cosmetics با 201 میلیون فالوور و … در ساعات پایانی کار و همین طور روزهای آخر هفته، بیشترین بازخورد را دریافت کرده اند. چون بیشتر ساختار پیج های اینستاگرامی ایرانی در حوزه آرایشی بهداشتی، برای فروش کالا است، بهتر است که زمانی را انتخاب کنید که کاربران توانایی خرید داشته باشند.

بهترین روز برای پست گذاشتن در اینستاگرام: روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه

بهترین ساعت انتشار پست: ساعت 13 تا 15 (البته در ساعات 21 تا 22 نیز بازخورد مناسبی داشته است)

بدترین زمان انتشار پست: ساعت ابتدایی روز و روزهای اول هفته پست های شما بازخوردی مناسب نخواهد داشت.

بهترین زمان انتشار پست اینستاگرام پیج های فناوری اطلاعات و تکنولوژی

پیج هایی که فناوری روز دنیا را به کاربران معرفی می کنند و این موارد را مورد نقد و بررسی قرار می دهند، جز مواردی است که کاربران علاقه خوبی به آن ها، نشان داده اند. معمولا کاربران این پیج ها، دانشجویان، مهندسین علم روز، مدیران شرکت ها و افراد علاقه مند به این حوزه هستند. بازخوردی که از پیج های برتر در این حوزه گرفته شده، به این صورت بوده است که بهترین زمان پست گذاشتن در اینستاگرام برای آن ها، بین ساعات 12 تا 14 ظهر است. این تایم معمولا این افراد در حال استراحت یا صرف ناهار هستند و معمولا نیز بخشی از استراحت خود را سعی می کنند با اخبار روز دنیا که مهم ترین بخش آن، خبردار شدن از فناوری های جدید است.

بهترین روز برای پست گذاشتن در اینستاگرام: روزهای یکشنبه، دوشنبه، سه شنبه، چهارشنبه

بهترین ساعت انتشار پست: ساعت 12 تا 14

بدترین زمان انتشار پست: معمولا ساعات ابتدایی روز، پست گذاشتن در این حوزه بازخورد مناسبی نداشته و این افراد اصلا فرصت کامنت گذاشتن نیز برای شما نخواهد داشت.

بهترین زمان انتشار پست اینستاگرام پیج های آموز

همه می دانند که آخر هفته برای دانشجویان دانشگاه از چهارشنبه عصر آغاز می شود. بنابراین، اگر یک موسسه آموزشی دانشگاهی یا موسسه آموزشی مانند آموزش زبان، سئو و … هستید (مانند بسیاری از پیج های برتر در این موضوع)، بهتر است که بعد از این زمان ها، پست های آموزشی خود را منتشر کنید تا در ایام آخر هفته دانشجویانی که گرفتاری درسی کمتری دارند، درگیر پست های آموزشی شما شوند و از خدمات آموزشی شما استفاده کنند. ساعات صبح روزهای پنجشنبه یا جمعه و البته ساعات عصر یا حتی شب، می تواند ساعت طلایی اینستاگرام، برای شما باشد.

با این حال، پنجشنبه ها و جمعه ها نیز عملکرد بالایی برای موسسات آموزشی در اینستاگرام دارند. به نظر می رسد برخی از دانشجویان، در روزهای دیگر نیز با پست های آموزشی درگیر می شوند، ولی بیشتر با پست های آموزشی که مربوط به درس خود باشد.

بهترین روز برای پست گذاشتن در اینستاگرام: چهارشنبه، پنجشنبه، جمعه و البته روزهای تعطیل ماه

بهترین ساعت انتشار پست: ساعت 16 تا 18 و ساعت 11 تا 13

بدترین زمان انتشار پست: روزهای شنبه تا چهارشنبه که بیشتر افراد، درگیر کار و زندگی و تحصیل در دانشگاه و مدرسه هستند.

اگر به یک کسب و کار اینترنتی کاملا رایگان و پول ساز نیاز داری اینجا کلیک کن

منبع: newseo

 

  انتشار : ۱۲ بهمن ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 526

برچسب های مهم

لطفا نظرات،پیشنهادات و انتقادهای خودتون روازقسمت دیدگاه کاربران سایت و یا در واتساپ در میان بگذارید

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "POR-SOOD-SHO" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما